Μια αγαπημένη δημοσιογραφική δικαιολογία είναι ’’αυτό θέλει ο κόσμος’’. Και ακολουθεί συμπλήρωμα της φράσης ’’αυτό του γράφουμε’’, ’’αυτό του δείχνουμε’’, ’’αυτό του λέμε’’!
Επεσαν στα χέρια μου οι μετρήσεις τηλεθέασης του Σαββατοκύριακου. Το πολυδιαφημισμένο (και ακριβοπληρωμένο) ποδοσφαρικό υπερθέαμα της Σούπερ Λιγκ σημείωσε συγκλονιστικά νούμερα. Το ντέρμπι....κορυφής Πανιωνίου- Αστέρα Τρίπολης παρακολούθησαν στην καλύτερη στιγμή του 300.000 άνθρωποι. Και την Κυριακή δεν έκαναν ούτε τόσοι τον κόπο να δουν το Ξάνθη- Πανθρακικός αγώνας ο οποίος στην καλύτερη στιγμή προσέλκυσε 250.000 τηλεθεατές. Μονοψήφια νούμερα τηλεθέασης δηλαδή...
Το Σάββατο ο ημιτελικός Ελλάδας- Ισπανίας που δεν είχε το παραμικρό ανταγωνιστικό ενδιαφέρον και κύλησε μονόπλευρα είχε μέσο όρο τηλεθέασης πάνω από 10% το οποίο μεταφράζεται σε απλά νουμεράκια σε γύρω στους 900.000 τηλεθεατές και στην καλύτερη στιγμή ξεπέρασε το 11% και το 1,2 εκατομμύρια τηλεθεατές. Το ποδόσφαιρο του Σαββάτου ξεπέρασε ακόμη και ο συγκλονιστικός ημιτελικός Σερβίας- Σλοβενίας! Την Κυριακή ο μικρός τελικός Ελλάδας- Σλοβενίας είχε μέσο όρο τηλεθέασης που άγγιξε το 12% νοιύμερο που μεταφράζεται σε 1,3 εκατομύρια τηλεθεατές σχεδόν έξι φορές πάνω από την καλύτεερη τηλεοπτικά μέτρηση ενός τετάρτου του Ξάνθη- Πανθρακικός!
Φυσικά, με την αμέριστη συμπαράσταση του ΟΠΑΠ και του στοιχήματος τα κανάλια θα συνεχίσουν να χρυσοπληρώνουν τις ποδοσφαιρικές...σούπες! Αυτά γράφονται για να γίνει αντιληπτό τι πραγματικά ήθελε να δει ο κόσμος το Σαββατοκύριακο και σε συνέχεια των χθεσινών για τις αθλητικές εφημερίδες!
.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
για αυτο λες...?! οταν σε λιγο ο απλος λαος για να δει τους μπασκετικους αγωνες... πρωταθληματος και ευρωλιγκας (γιατι της εθνικης και του κυπελλου νομιζω τα εχει ακομα η ΕΡΤ) πρεπει να εχει... ΝΟNA ή Conn-x???
ΑπάντησηΔιαγραφήvasika nomizw pws prepei na exei nona GIA NA tou plirwnei to conn-x, hahaha
ΑπάντησηΔιαγραφή