Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

Κοίτα κάτι συμπτώσεις

Πέρσι πριν από 11 μήνες στον ταραχώδη αγώνα του Πανιωνίου με τον Παναθηναϊκό ένα κλέψιμο του Αθηναίου στον Διαμαντίδη είχε γίνει η ''πέτρα του σκανδάλου''. Τότε, ο Διαμαντίδης είχε γίνει έξω φρενών με τον διαιτητή και ο παρατηρητής της συνάντησης Αντώνης Μάνος είχε πει στα αποδυτήρια στον διαιτητή ''έκανες λάθος''. Ο διαιτητής τότε είχε τιμωρηθεί με αποκλεισμό δύο αγωνιστικών. Ποιός ήταν διαιτητής; Ο Πουρσανίδης!
Ο ίδιος διαιτητής που 11 μήνες αργότερα έβαλε πάλι φωτιά στη Νέα Σμύρνη αλλά αυτή τη φορά ανάποδα. Το γκολ φάουλ του Μακόλουμ το οποίο μετέτρεψε σε επιθετικό φάουλ θα του κοστίσει μια νέα τιμωρία! Μάλλον τριών αγωνιστικών αυτή τη φορά όπως θα ανακοινώσει η ΚΕΔ στην επόμενη συνεδρίαση της.

5 σχόλια:

  1. Και ο Λιανός αποχώρησε για 477717177375999492966366515552η φορά.
    Γιατί; Μήπως επειδή έσκασε το τιμολόγιο των 125 χιλιάδων από τον "Ντίλινγκερ" για έξοδα σε ξενοδοχείο της Βουλιαγμένης;
    Μήπως επειδή πιστεύει ή τον έχουν παραμυθιάσει ότι θα γίνει πάλι εκλεκτός όπως τότε που δεν είχε βρει ούτε τη ψήφο του; (αυτό δεν το έχει υπολογίσει προφανώς).
    Θέλω ειλικρινή απάντηση- αν έχεις- και όχι βέβαια αυτά που ο ίδιος είπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @tsarteristas
    Το δικό μου μέτρημα βγάζει κάτι σε μεγάλα μονοψήφια αλλά δεν παίζει και κανένα ιδιαίτερο ρόλο. Δεν πιστεύω ότι θα φύγει. Το θέμα με το τιμολόγιο δεν το γνωρίζω διαφώτισέ με....
    Επίσης δεν πιστεύω ότι υπάρχει θέμα ΕΣΑΚΕ. Ο Χαλβατζάκης είναι πρόσωπο της απολύτου εμπιστοσύνης του και δεν έχει λόγο να εμπλακεί. Αν υπάρχει άλλος λόγος που θέλει να φύγει και η διαιτησία ήταν απλά η αφορμή δεν το γνωρίζω αυτή τη στιγμή τουλάχιστον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντως αν το ψάξεις λίγο και στις 2 περιπτώσεις άλλος βγαίνει σχετικά κερδισμένος σε συνδυασμό (για φέτος) με τη μπαρούφα στο ΠΑΟΚ - ΟΣΦΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έκανε λάθος ο Πουρσανίδης

    Το (επιθετικό) φάουλ του Έρικ ΜακΚόλουμ πάνω στον Τζέιμς Γκιστ στα 45’’ πριν το τέλος στην αναμέτρηση Πανιώνιος-Παναθηναϊκός, όπου ο νικητής είχε κριθεί, καθώς οι «πράσινοι» προηγούνταν με +6 αποτελεί την φάση που σχολιάζει ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ αναφορικά με τα παιχνίδια της 19ης αγωνιστικής της Α1.

    Ο Γιώργος Πουρσανίδης έκανε λάθος για το οποίο θα τιμωρηθεί (πιθανότατα με μια αγωνιστική), αλλά επειδή αρκετοί έσπευσαν μπερδεμένοι να συνδέσουν την φάση αυτή με την μη υπόδειξη του Δημήτρη Τζαφλέρη μια εβδομάδα νωρίτερα στην Πυλαία στην αναμέτρηση ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός θα ξεκαθαρίσουμε κάτι. Στην Πυλαία υπήρξε αλλοίωση αποτελέσματος, καθώς επρόκειτο για την τελευταία φάση του αγώνα, στη Νέα Σμύρνη δεν έγινε το ίδιο, η συνάντηση είχε κριθεί. Γι’ αυτό και δεν μπορούν οι δυο ρέφερι να έχουν την ίδια τιμωρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σωστα, ειχε κριθει, υπηρχε ποτε ματς που ηταν στο -6, 45'' πριν την ληξη και γυρισε? Εγινε ποτε τετοια ανατροπη στο παγκοσμιο μπασκετ? Κοιτα κατι ταλεντα που τα στερηθηκε η κωμωδια και τα φορτωθηκε το μπασκετακι. Βγες ρε Γκοντα να καθαρισεις το φυλλο αγωνα για παρτη σου, να μαθαινουν τα γατακια και οι φλωροι ποιοι ειναι οι αρχοντες των αγωνων.

    Ρε, πιαστε τους κορνεδες τους μπαγιατικους που βρηκαν ματια και οι γκαβοι σ' αυτην την χωρα και θα μας φαν τις γκομενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή