Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Η ατάκα του αιώνα!

Δεν ξέρω πόσοι είδαν την περασμένη Πέμπτη το συγκεκριμένο ματς, ούτε ξέρω πόσοι το άκουσαν! Πάντως, αυτό που ακούγεται στο 5’28’’ του βίντεο αφού ο Νίκολας βάζει ένα καθοριστικό τρίποντο έχω την αίσθηση ότι παίρνει θέση στο πάνθεον των αθλητικών μεταδόσεων από τη δημιουργία της ελληνικής τηλεόρασης. Ακούστε και θα γίνει αντιληπτό τι εννοώ! Νομίζω, ότι μόνο ο Φίλιππος Συρίγος έχει το καλώς εννοούμενο θράσος να πει κάτι τέτοιο την ώρα της μετάδοσης....


3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεταφραζω σε ελληνικα το παραπανω μηνυμα: πες Κουρουνα οτι μεταδιδεις ζωντανα αγωνα και ειμαι και εγω ως σχολιαστης μαζι σου και εκτοξευω παρομοια ρουκετα. Την καμπανα που θα ριξει το ΕΣΡ την πληρωνει ο σταθμος η εγω?

    Ρεζιλι εγινα και ημουν και θεωρητικη κατευθυνση (παλια τριτη δεσμη). Κουρουνα λυτρωσε με απο τον εξευτελισμο και διεγραψε το παραπανω μηνυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tommygun
    Τη χάρη στην έκανα και το έσβησα μαζί με ένα ακόμη όπου ο γνωστός Μ των 800 ευρώ πούλαγε φτηνό πνεύμα για τους φίλους μου τους μεγαλοδημοσιογράφους. Το σχόλιο ήταν ήπιο αλλά το διέγραψα γιατί έχω δικαίωμα να θεωρώ ένα επισκέπτη του μπλογκ ανεπιθύμητο. Ευτυχώς δεν έχω μόνο έναν!
    Απάντηση στην ερώτηση: Νομίζω ότι η Νόβα ως συνδρομητικό δεν υπόκειται σε έλεγχο του ΕΣΡ αν και πρόσφατα της έκοψε τη live μετάδοση ή κάτι τέτοιο (δεν τα ξέρω καλά αυτά) του Big Brother σε 24ωρη βάση. Συνήθως για τα κανάλια ελέύθερης τηλεθέασης ισχύει μια σιωπηλή συμφωνία καιτα πρόστιμα τα πληρώνει το κανάλι. Από ότι άκουσα όμως επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και τα πρόστιμα πολλά αρκετά κανάλια ειδοποίησαν πρόσφατα τους τηλεσταρ τους ότι πλέον τα πληρώνουν οι ίδιοι, αυτό δηλαδή που ισχύει και επίσημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή