Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

O Γκέκος στη Ρόδο, ο Τσάμης για πλατεία

Η τελευταία κενή προπονητική θέση στην Α1 έκλεισε απόψε. Ο νέος προπονητής του Κολοσσού Ρόδου θα είναι ο Μηνάς Γκέκος που κέρδισε στο φίνς το φαβορί Θανάση Παπαχατζή και το αουτσάιντερ που ήταν με τις ευλογίες του Γιώργου Βασιλακόπουλου και λόγω των καλών σχέσεων του με την οικογένεια Κουγιού ο Γιώργος Λημνιάτης.
Ο Κολοσσός βρήκε προπονητή αλλά μάλλον χάνει τον Άγγελο Τσάμη που οδεύει ολοταχώς προς Πανιώνιο σε μια μεταγραφή που είχε προαναγγελθεί και πέρσι αλλά δεν έκλεισε μια και ο παίκτης έμεινε στη Ρόδο.

138 σχόλια:

  1. Δηλ ο κατα τα αλλα συμπαθεστατος Τσαμης ειναι επιλογή ομάδας που κατέκτησε τριτη θέση;ε,τότε να φωναξουμε πίσω κ τον Γασπαρη να έχουμε super δίδυμο.Νικος,πλατεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ Κ ΜΕΙΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΞΕΝΕΡΩΣΕΣ ΟΛΟΥΣ..ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΚΩ ΦΥΓΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΟΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ..ΕΦΥΓΕ Ο ΖΟΤΣ ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΘΑ ΜΑΣπειραξει;ΑΝΤΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΟΛΟΙ ΚΑΝΑΤΕ ΟΝΟΜΑ ΣΤΟ ΠΑΟ Κ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΒΕΝΤΕΤΕΣ..ΟΤΑΝ ΕΡΘΟΥΝ ΟΑΚΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΥΝΙΞ ΦΕΝΕΡ ΚΤΛ ΤΡΕΛΗ ΓΙΟΥΧΑ..ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε εισαι λίγο άδικος.όλοι αυτοί έδωσαν μεγάλες χαρές.με το γιουχαρισμα κατα κάποιο τροπο ακυρωνεις εσένα που μεχρι χτες αποθεωνες.εσυ αν αλλάξεις εταιρια που δουλεύεις πρέπει να σε κραζουν κ να ξεχαστεί η δουλειά που προσφερες εκει επ´αμοιβη φυσικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι ρε φιλε το ιδιο ειναι;κ εγω αν δουλευα σε μια δουλεια κ ειχε δυσκολιες κ την εκανα ενω με ειχε στηριξει κ φερθει αψογα θα λεγαν κοιτα τον αχαριστο..ποσο τωρα που μιλαμε για ομαδα..κ στην τελικη πλεον ειναι ανταπαλοι δηλαδη τι θα πρεπει να τους αποθεωσω;δηλαδη οταν τους πηραμε απο πανεληνιους μαρουσια κτλ κ τους καναμε πλουσιους σε χρημα τιτλους ηταν καλα;εκει φαινεται ο χαρακτηρας του ανθρωπου.στο καλο λοιπον..κ θα με θυμηθεις οτι ολοι θα γιουχαριστουν ο κοσμος του παο εκτιμαει αλλα δεν ξεχναει.νικος

      Διαγραφή
  4. @Νίκος
    Ξέρεις τι σημαίνει επαγγελματίας; Να κρατάς κακία σε ένα παίκτη που δεν έπαιξε καλά, που κορόιδεψε το καταλαβαίνω. Να τα έχεις με ένα παίκτη που έφυγε επειδή είχε μια καλύτερη προσφορά δεν το καταλαβαίνω. Συμφωνώ σε αυτό που λες για μια δουλειά αλλά το νόμισμα έχει δύο όψεις. Δουλεύεις σε ένα μαγαζί που σου έχει φερθεί καλά αλλά σου λέει μείωση 40% και έρχεται ένα άλλο και σου λέει πάρε άυξηση. Που θα πήγαινες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΟΥΡΟΥΝΑ ΜΟΥ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ..ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ Κ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΩΣ ΕΤΣΙ..ΑΛΛΑ Κ ΓΩ ΣΑΝ ΟΠΑΔΟΣ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΞΩ ΕΤΕΡΟΝ ΕΚΑΤΕΡΟΝ..ΔΕ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΑΝ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΦΕΡΘΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΘΑ ΕΜΕΝΑ..Ο ΚΑΘΕ ΑΘΛΗΤΗΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ Κ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ Κ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑ Κ ΟΠΑΔΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΕΙ;ΑΥΤΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΟ ΣΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΓΩ ΣΑΝ ΕΝΑ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΑΝ ΜΙΑ ΙΔΕΑ Κ ΠΙΣΡΕΥΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ.ΝΙΚΟΣ

      Διαγραφή
  5. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΣΑΜΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ.ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ.ΕΚΑΝΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΟΣΣΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ.Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΓΡΗ ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΟΣΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ..
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΠΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΓΙΑ ΠΑΟ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΟΣΦΠ ΚΟΙΤΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ 3 ΤΟΝ ΜΑΙΚΛ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΙΝΣΕΙ..ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ..ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ Η ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΠΑΟ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ.
    ΣΟΦΟ 13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΦΙ ΚΑΛΗΝΕΡΑ ΦΙΛΕ ΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΜΑΙΚΛ;ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ;ΝΙΚΟΣ

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΚΟ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΑ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΜΑΙΚΛ.ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΕΙ Ο ΟΣΦΠ ΜΑΖΙ ΤΟΥ,ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΚ.ΣΟΦΟ 13

      Διαγραφή
  6. Μα δεν τους έκανες χάρη παίρνοντας τους απο μαρουσια κλπ.τους ηθελες τους πληρωσες καλα σε εκαναν εξαστερο κ η ζωη συνεχίζεται.το να "κολλάμε" σε αυτούς που έφυγαν μοιάζει με αυτόν που στην παρέα κραζει την πρωην του επειδή δεν αποδέχεται ότι για εκείνη ο καινούριος ειναι καλύτερος.η μεγαλύτερη τιμωρία ειναι η αδιαφορία εφ όσον θες να τιμωρησεις δημοκρατικές επιλογές ελεύθερων ανθρωπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΦΙΛΕ..ΑΠΛΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΕ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΝ ΦΥΓΕΙ ΕΝΩΣ ΠΑΙΧΤΗ Κ ΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ..ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΟΚ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΣΤΗ ΜΕΣΗ..ΕΣΕΝΑ ΔΗΛ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΠΑΤΖΕΤ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ Κ ΤΟ ΠΑΙΖΑΝ ΠΑΝΑΘΕΣ Κ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΓΟ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ;

      Διαγραφή
  7. Προς γνώση και συμμόρφωση...
    http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10601&subid=2&pubid=129105863
    και η πραγματικότητα...
    http://www.onsports.gr/basket/A1-Andrwn/item/235787-Oykits-Den-milisa-me-Diamantidi?click=breakingnews

    όλοι αυτοί οι εξυπνάκηδες νομίζουν οτι ταΐζουν τον κόσμο κουτόχορτο... για αυτο και τους αποκαλούν ΑΡΔ...
    Ποια είναι η γνώμη σας επί του σοβαρού αυτού θέματος κύριε κουρούνα;

    pinokio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το μεγαλύτερο μας λάθος ειναι να κάνουμε προβολή των θελω μας κ των πιστεύω μας σε αλλα πρόσωπα.μας έταξε ποτε ο καιμοκογλου π.χ.αιώνια πίστη;αν ηταν έτσι το συμβόλαιο του θα είχε ημερομηνία λήξης το 2745.εσυ που εισαι πιστός έχεις υπογράψει τίποτε;μην κανείς προβολή του τι θα ηθελες να συμβαίνει.τώρα υπάρχουν άλλοι παικτες που κ αυτοί θα φύγουν.άλλο κερκίδα άλλο παρκέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. K ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ;ΟΚ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΠΑ ΑΠΛΑ Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΓΙΟΥΧΑΡΙΣΜΑ..ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΠΛΕΟΝ Η ΟΧΙ;ΕΙΠΑΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΟΠΑΔΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΓΙΟΥΧΑΡΕΙ.

      Διαγραφή
  9. Ρε μαγκες τι το ψαχνετε;αν δουλευατε σε μια επιχειρηση κ σας εκανε μειωση κ βρισκατε αλλου καλυτερα λεφτα θα φευγατε..αυτη ειναι η μια οψη.αν καποτε ξαναξυρναγατε ως οτιδηποτε τι θα θελατε να σας κερασουν καφε;δεν νομιζω θα ταν ψυχροι απεναντι σας διοτι τους αφησατε σε μια δυσκολη φαση..ετσι λειτουργουν και οπαδοι κ δεν ειναι κακο.το δικο τους μαγαζι θα υποστηριξουν κ θα απιδοκιμασουν τον πρωην κ ας προσφερε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε παιδια ξερει κανενας που ειναι ο βελισκοβιτς;φερτον ρε γιαννακοπουλε κ ασε τους περπερογλους να ψαχνουνε..με πενταδα ουκιτς διαμαντιδη μασιουλις βελισκοβιτς σοφο χτυπας τους παντες.νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. San na leme pentada me Spanouli,Diamantidi,Saras,Nickolas,Pecovic... To idio pragma einai...

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΑ ΤΙ ΛΕΣ;ΤΙ ΠΕΝΤΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΑ Κ ΤΕΣΣΕΡΑ;ΑΝ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ Η ΠΑΝΩ ΠΕΝΤΑΔΑ ΟΚ ΦΕΡΕ ΕΣΥ ΤΟΝ ΝΤΟΥΡΑΝΤ.

      Διαγραφή
    3. Tha pesei trelo xeneroma fetos apo tous vazelous. Kai auto giati perpatane sta synnefa... Akou ekei me ukic, masioulis kai shortsianiti xtypas tous pantes... tha soy lega ti xtypas akrivos alla asto na to deis stin praxi.

      Διαγραφή
    4. Ενδεικτικά η Ρεαλ με FERNANDEZ,POCIUS,SUAREZ,REYES,MIROTIC,RODRIGUEZ,BEGIC,CARROLL,LLULL είναι τρία σκαλιά ανώτερη του Παο.
      Η Κάχα με ROCHESTIE,CAUSEUR,BJELICA,SAN EMETERIO,PLEISS,HEURTEL,OLESON,LAMPE,BJELICA,NOCIONI είναι δύο σκαλιά πάνω από τον Παο.
      Δεν συζητάμε καθόλου για Τσσκα, Ολυμπιακό, Μπάρτσα που η διαφορά δυναμικότητας ξεφεύγει κατά πολύ...
      Τον Παο φέτος θα τον κατέτασσα στο ίδιο επίμεδο με Μάλαγα,Ζαλγκιρις και Εφες.

      Διαγραφή
    5. καλα φιλε εισαι θεος....εγω πραγματικα χαιρομαι που οι γαυροι εχουν καβαλησει το καλαμι και η προσγειωση τους θα ειναι ανωμαλη(μου θυμιζει παο στο ποδοσφαιρο το 2010). το ροστερ του ολυμπιακου ειναι μετριοτατο επιπεδου ζαλγκιρις-μπιλμπαο που το ανεβαζε δυο επιπεδα ο ιβκοβιτς(εκτος του σπανουλη που ειναι κορυφαιου επιπεδου παικτης οι υπολοιποι ειναι μετριοτατοι,πριντεζης ειδαμε την αξια του στην μαλαγα και τι προτασεις ειχε φετος που ηταν ελευθερος,gecevicius ουτε αλλαγη του μασιουλις στην λιθουανια,heins 1,98σεντερ, μαντζαρης επιθετικα ανυπαρκτος,σλουκας ταλαντουχος αλλα οχι ακομα ετοιμος για κορυφαιο επιπεδο, λο και παπανικολαου καλοι παικτες αλλα οχι ηγετες ουτε καν πρωτοκλασατοι) εκτος αν η σιγουρια των γαυρων για την επιτυχια τους οφειλεται στο οτι εχουν ανακαλυψει τον μελανα ζωμο...... DEJAN BODIROGA

      Διαγραφή
    6. ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 5,45 ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ;ΑΝΤΕ ΜΑΘΕ ΜΠΑΣΚΕΤΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙΣ ΤΙ ΧΤΥΠΑΩ..Κ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ;ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΣΣΟΔΥΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ Κ ΣΟΦΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΡΘΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΔΥΑΡΙ Κ ΤΑ ΛΕΜΕ.ΕΣΥ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΙΑ ΤΣΣΚΑ;ΤΟ ΟΤΙ ΕΦΥΓΑΝ ΚΥΡΙΛΕΝΚΟ ΣΒΕΝΤ ΣΙΣΚΑ ΓΚΟΡΝΤΟΝ Κ ΠΗΡΕ ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ;ΟΣΟ ΓΙΑ ΡΕΑΛ ΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΟΥΛ ΚΑΡΟΛ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΛΟΥΖΕΡΣ ΓΙΑ ΚΑΧΑ ΛΑΜΠΟΡΑΛ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ..ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ ΠΑΟ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΝΑΙ ΣΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΕΝΤΕ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.ΝΙΚΟΣ

      Διαγραφή
    7. χαχαχα ο παο λεει στο επιπεδο της ζιλγκιρις ο αλλος θα λεγα του ηλισιακου καλυτερα..ετσι με τετοια νοοτροπια ελατε κ θα πεσει η σφαλιαριτσα..ολοι αυτοι που λες αν εξαιρεσεις ρουντι ηταν κ περυσι στη ρεαλ κ πηραν ξερεις τι..φιλε μετραει το βαρος της φανελας οσο βλεπουν μεσα διαντιδη κ εξι αστερια κατι γιουλ καρολ κ μπιελιτσα θα προσκυνανε..

      Διαγραφή
    8. ΚΑΛΑ ΕΔΩ ΟΤΙ ΘΕΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ Ο ΑΛΛΟΣ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΜΑΛΑΓΑ ΜΕ ΤΝ ΠΑΟ ΝΑ ΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΙΣΟ ΡΟΣΤΕΡ..Κ ΒΕΒΑΙΑ Η ΚΑΧΑ ΛΑΜΠΟΡΑΛ ΤΟΥ ΑΙΡ ΜΠΙΕΛΙΤΣΑ Κ Η ΡΕΑΛ ΤΟΥ ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΚΑΩ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΡΕΓΕΣ ΤΡΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΝΩ..ΑΡΑ Ο ΠΑΟ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΑΠ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ Κ Η ΡΕΑΛ ΠΑΕΙ ΑΕΡΑ ΦΑΙΝΑΛ ΦΟΡ..ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.

      Διαγραφή
    9. heins 1,98σεντερ... αλλά με ένα τρίτο πόδι νααα

      μαντζαρης επιθετικα ανυπαρκτος... θα ήθελες να έχεις έναν Μάντζαρη αλλά δεν

      σλουκας ταλαντουχος αλλα οχι ακομα ετοιμος για κορυφαιο επιπεδο... ο Σλούκας που έχει σηκώσει Ευρωπαικό δεν είναι έτοιμος και είναι ο Ξανθόπουλος. Άντε και με τη Μάρθα Βούρτση.

      λο και παπανικολαου καλοι παικτες αλλα οχι ηγετες ουτε καν πρωτοκλασατοι... έγραψες! Να σε πληρωφορήσω πως στο μπασκετ η μπάλα είναι πορτοκαλί και δεν υπάρχει οφσαιντ μεταξύ άλλων.

      Διαγραφή
    10. anonyme 9:14 oi Mpramos,Xanthopoulos,Panko,Ukic,Macioulis den exoyn paei pote tous se final4. O Tsartsaris exei pou persi edeixe oti pleon de mporei allo. O Sklavenitis opos ton lete prokopse se osa phge me to Thrylo kai tha kanaprokopsei kai se sas. Poios menei?

      Διαγραφή
    11. ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΠΟΙΟΣ ΜΕΝΕΙ ΑΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΕΡΥΣΙ ΠΛΗΝ ΣΠΑΝΟΥΛΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΞΑΝΑΠΑΕΙ ΦΑΙΝΑΛ ΦΟΡ..

      Διαγραφή
    12. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ, Ο ΣΑΡΑΣ, Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ, Ο ΜΠΑΤΙΣΤ, Ο ΠΕΚΟΒΙΤΣ, Ο ΚΑΙΜΑΚΟΓΛΟΥ, Ο ΦΩΤΣΗΣ?
      ΠΑΙΞΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΠΑΝΚΟ, ΜΠΡΑΜΟ, ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟ, ΤΖΕΚΙΝΣ ΧΑΝ, ΣΧΟΡΤΣΙΑΝΙΤΗ, ΜΕ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ ΠΟΥ ΔΕ ΜΙΛΑΕΙ ΑΓΓΛΙΚΑ, ΜΕ ΜΑΣΙΟΥΛΙΣ ΚΑΙ ΤΡΕΛΟ-ΟΥΚΙΤΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΜΥΑΛΟ.
      ΟΧΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΑΛΑΓΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΚΑΜΙΑ ΟΜΩΣ.
      ΜΙΑΣ ΜΕΤΡΙΑΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑ, ΜΕ 10 ΝΕΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΜΕΤΡΙΩΝ ΓΥΡΟΛΟΓΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ, ΑΡΚΕΤΟΙ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΠΑΙΞΕΙ ΠΟΤΕ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΣΙ ΕΡΙΞΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (ΑΛΛΑ ΣΩΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΧΑΡΙΤΟΣ). ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΟΠ16 ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ.

      Διαγραφή
    13. Με δυο ευρωπαικα κ λαλησες..που να χες εξι..

      Διαγραφή
    14. ΠΡΟΣΕΞΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΤΟ ΒΟΛΛΕΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΡΟΟΥΣΙ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ. ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΩΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΩΝ ΕΔΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΡΕ ΝΙΚΟΛΑΚΗ.

      Διαγραφή
    15. Οκ οκ μονο μην χαθουμε στη διαρκεια της σεζον να σαι εδω να τα λεμε ετσι;μην παει κατι στραβα κ μου χαθεις θα στεναχωρεθω παρα πολυ..

      Διαγραφή
    16. Poia diarkeia tis sezon re Nikolaki? Esy tha stamatiseis na asxoleisai. To volley patose, to podosfairo to idio. to volley gyknaikvn den paei kala na do me ti tha asxoleisai. Omada oreibasias exete?

      Διαγραφή
    17. Κοιτα εσυ εχεις διαθεση για παπαρολογια αν την γουσταρεις τραβα σε καναred planet θα σε στο στοιχειο σου.

      Διαγραφή
    18. ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ-7 ΝΙΚΟΛΑΚΗ...ΔΕ ΣΕ ΧΑΛΑΣΕ...

      Διαγραφή
    19. ανωνυμε 11:22 για το τριτο ποδι του χεινς ισως να εχεις δικιο γιατι και ο θανασης 1,50 ειναι δεν ειναι αλλα εχει ενα τριτο ποδι νααααααααα.. τα χρονια θα αποδειξουν ποιος εχει δικιο αλλα δεν πιστευω οτι ο μαντζαρης θα γινει τιποτα ποιο σπουδαιο απο τον ξανθοπουλο ή παλαιοτερα απο τον καλαιτζη.για τον σλουκα που διαφωνεις σε αυτο που ειπα δεν μπορω να καταλαβω... ο παπανικολαου συμφωνα με εσενα ειναι πρωτοκλασατος παικτης εχοντας παρουσιασει ουσιαστικα μονο ενα πολυ καλο τριμηνο αν και πιστευω εχει ολα τα στοιχεια να αφησει εποχη στο μελλον ενω ο ουκιτς ειναι κλασεις ανωτερος απο τον λο.... οσο για το χρωμα της μπαλας του μπασκετ να σε πληροφορησω οτι δεν εχει αστερακια αυτα τα βλεπεις λογω των συνεχομενων σφαλιαρων 15 χρονια τωρα.α και μην μπευρδευτεις η φανελα του παο εχει πραγματικα 6 αστερια αυτα καλα τα βλεπεις...... DEJAN BODIROGA

      Διαγραφή
    20. Ο ουκιτς κλάσεις ανώτερος του λο σε ποιο σπορ ή άνοιξε τα μάτια ή βγαλε αυτο το nickname γιατι αυτο ειναι μπασκετικο Roy BeeRoy

      Διαγραφή
    21. Ενταξει ειχα πιει λιγο παραπανω χθες και εγραψα αρκετες συναρτησιες εδω μεσα. Ζηταω συγνωμη. Αλκοολικους θα μας καταντησεις παναθηναικε.....DEJAN BODIROBA

      Διαγραφή
    22. γαυρακο και μονο που χρησιμοποιησες το ψευδονυμο dejan bodiroga για να γραψεις την μπουρδιτσα σου φτανει τα ορια της ανωμαλιας μετα απο ολα αυτα που σας εχει κανει στον κ...... http://www.euroleague.net/competition/players/showplayer?pcode=CJA&seasoncode=E2007 τα στατιστικα του ουκιτς μιλανε απο μονα τους, επισης πιστευει κανεις οτι ο λο θα υπογραψει ποτε τα συμβολαια που εχει υπογραψει ο ουκιτς ή ειναι κοροιδα και οι ομαδες που εχει τετοια ζητηση ο ουκιτς ενω ο λο 1.5 χρονο παρακαλαει ομαδα στο nba και ας μας πει η κουρουνα το υψος του συμβολαιου που υπεγραψε με τον ολυμπιακο αφου δεν μπορουσε να βρει αλλη ομαδα που να τον θελει......DEJAN BODIROGA

      Διαγραφή
    23. Exei zitisi o Ukic sto NBA kai pige ston poa? Kai o Kalathes phre perissotera apo toys Rwssoys. Koroida tous epiase vevaia giati einai enas ampalos paixtakos poy exei stravosei ola ta kalathia tis Euroleague.
      Telos pantwn h omada mas o mpanathanaikos den pernaei oute sto top16. Eimaste gia ta mpaza me Pedoulaki,xontrous kai kinezous paixtes.DEJAN BODIROBA

      Διαγραφή
    24. mpa o panathinaikos toulaxiston mexri tous 8 tha ftasei.....i omadara o gayros tha apokleistei apo tous top 16 epeidi tha mas adikisoun ta korakia kai epeidi mas teleiose o melanas zomos kai o makis einai filaki na mas promitheysei kanena xapaki toulaxiston na ferouma kanena paixtara opos o woods pou xerei kai vriskei monos tou ta xapakia tou.i moni mas elpida o yfipourgos athlitismou mas na dosei stous antipalous mas kanena apo ta nera pou xerei na ftiaxnei http://www.youtube.com/watch?v=5_Ogcuz6Zvc&feature=related....MILAN TOMIC

      Διαγραφή
  11. Εκλεισε ο Γκεκος, αντε σειρα τωρα εχει ο Κορωνιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. παει κ ο σαρας..κριμα..αυτο που με ανησυχει οτι φεραμε τον ξανθοπουλο,ελπιζω αυτη να μην ειναι η τελευταια προσθηκη μας στην περιφερεια....δε μπορω να καταλαβω το σκεπτικο του πεδουλακη..φανηκε κ περυσι με την εθνικη οτι ο ξανθοπουλος δυσκολα μπορει να σταθει σε υψηλο επιπεδο...ειναι πολυ λιγος στην επιθεση με μετριο σουτ κ drive,ενω κ στην αμυνα υστερει λογω υψους..θα μπορουσαν να φερουν τον παππα ή να δωσουν μια δευτερη ευκαιρια στον βεργινη..ή εστω αμα θελαν σωνει κ καλα καποιον πιο εμπειρο,γυρολογο ας φερναν τον γκαγκαλουδη..

    the caped crusader..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΡΘΕΙ ΠΑΙΧΤΗΣ ΣΤΟ ΔΥΟ Κ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΛΟΣ ΑΠ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΕ..ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΤΡΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ..ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΣΤΟ ΔΥΟ ΕΝΝΑ ΣΤΟ ΤΕΣΣΕΡΑ Κ ΕΝΑΝ ΣΤΟ ΠΕΝΤΕ..ΝΙΚΟΣ

      Διαγραφή
    2. αρκει ο παικτης αυτος που ακουγεται να μην ειναι ο μπεβερλι...ελεος θα χουμε εναν κουλο επιθετικα στην περιφερεια(ξανθοπουλο) μην αποκτησουμε κ δευτερο..

      the caped crusader..

      Διαγραφή
    3. Ο BEVERLY TOY ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ BEVERLY ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΑΚ.ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ BEVERLY ΣΤΟ EUROCUP ΘΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΗΝ ΤΡΟΜΕΡΗ ΤΟΥ ΒΕΛΤΙΩΣΗ.ΕΧΕΙ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 13,3ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΕ 31:53 ΑΝΑ ΜΑΤΣ.ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΠΟΝΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 27,8% ΕΥΣΤΟΧΙΑ..ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝ ΚΑΙ ΑΛΜΥΡΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΜΥΝΑ..ΣΟΦΟ 13

      Διαγραφή
    4. φιλε σοφο13 δεν ειχα εικονα του μπεβερλι της σπαρτακ,λογικα θα χει βελτιωθει..εγω μιλουσα με βαση την εικονα που ειχε δειξει κατα το περασμα του απο τον ολυμπιακο..τον θυμαμαι σαν ενα αθλητικο παικτη που πιεζε εξαιρετικα πανω στη μπαλα αλλα ηταν κ υπερβολικα διστακτικος στην επιθεση..βασικα θα προτιμουσα να αποκτησουμε ενα περιφερειακο με καλο σουτακι..ο ουκιτς καλος παικτης,εξαιρετικα αθλητικος κ διεισδυτικός αλλα το μακρινο σουτ δεν ειναι κ το καλυτερο του κ ο μπραμος ειναι γενικα ασταθης σ'αυτον τον τομεα..

      the caped crusader..

      Διαγραφή
    5. O Beverly ειναι ακριβός δύσκολο για ελλαδα

      Διαγραφή
    6. Ζηταει πανω απο εκατομμυριο;

      Διαγραφή
  13. Ο ΔΓ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ..ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΑ ΕΓΩΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ ΟΛΟΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ Κ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣ;ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΣΑΡΑΣ ΤΙ.ΕΓΙΝΕ ΠΟΣΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕ Η ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ;ΧΡΗΜΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΑΘΑ ΕΙΣΑΙ.ΕΓΩΙΣΜΟ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤ ΞΥΠΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Κ ΦΕΡΕ ΔΥΟ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΣΤΟΜΑΤΑ..ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΙΑ ΕΚ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΔΕΚΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΑΣ Η ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΝΤΕ ΛΑΙΚΗ ΒΑΣΗ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΘΑ ΜΑΖΕΥΑΜΕ ΑΝΕΤΑ ΕΞΙ ΕΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο τσάμης είναι παιχτάρα, ψυχάρα, άριστος χαρακτήρας και έχει πάρει πρωτάθλημα σε όλες τις εθνικές κατηγορίες φέτος κατέληξε 3 σκόρερ της Α1, 4ος στην αξιολόγηση και 4ος στα ριμπάουντ(1,92!!!!). Εχει απίστευτο drive, διείσδυση, σουτ, για αυτό το θέλουν όλες οι ομάδες φέτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αριστος χαραχτηρας ο τσαμης που τιν ψαιρετησα εξω στη ροδο και δε με εδωσε καν το χερι?? και το παιζει φιρμα?ειναι κακος χαραχτηρας να ξερεις μαγκα...πιγκουινος...

      Διαγραφή
  15. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ..ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΩ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ Κ ΘΑ ΡΘΥΟΥΝ Κ ΑΛΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ..ΔΕΙΤΕ Κ ΤΑ ΡΟΣΤΕΡ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΝΑ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ Ο ΠΑΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΡΙΑ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΡΘΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΙΚΑΝΗ ΓΙΑ ΟΛΑ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΡΑΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΦΤΑΣΕ 36 ΤΙ ΦΕΤΟΣ ΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΧΑΜΕ ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑΝ ΠΑΛΙ ΣΤΟΧΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΛΑ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΤΕ ΠΑΙΧΤΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΤΑ ΓΚΑΡΝΤ ΕΚΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαριά καναν την φανέλα του ΠΑΟ οι παίχτες που βρίζεις όχι ο ξανθοπουλος και ο Πανκο. Roy BeeRoy

      Διαγραφή
    2. Ειδες να βρισω κανεναν;μπρος αντε για υπνο τωρα πιτσιρικο περασε η ωρα ασε το μπασκετακι για αυτους που ξερουν.

      Διαγραφή
    3. Νικολακη μιλα λίγο καλύτερα ρίχνεις το επίπεδο σου μην ρίξω και το δικο μου αμαρτία. RoyBeeRoy

      Διαγραφή
  16. @pinokio
    Τι θέλεις να σχολιάσω; Από τα δύο δημοσιεύματα πιστεύω το δεύτερο (της διάψευσης). Το θέμα είναι γιατί διαψεύσθηκε κάτι που δεν είναι αρνητικό. Αυτό είναι που ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω...
    Αλλά το θέμα για μένα δεν είναι σοβαρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @caped crusader
    Η λογική του Πεδουλάκη όσον αφορά τον Ξανθόπουλο είναι ότι τον θέλει για το ελληνικό πρωτάθλημα. Να ξεκουράζει Διαμαντίδη και Ουκιτς. Για το ελληνικό πρωτάθλημα δεν είναι λίγος. Στην Ευρώπη θα παίζει λίγο και ότι περισσεύει από χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσωπικα δε μου γεμισε ποτε το ματι ως παικτης..για επιπεδο ευρωλιγκας κ για παιχνιδια με τον ολυμπιακο μου φαινεται λιγος..ισως με τους υπολοιπους του πρωτυαθληματος να ναι οπως τα λες κ να παιζει περισσοτερο κ να προσφερει..το κασε του βελιτσκοβιτς ξερουμε που κυμαινεται?υπαρχει περιπτωση να χωρεσει στα νεα οικονομικα δεδομενα του παναθηναικου?κατι ειχε ακουστει στις αρχες του μηνα οτι ενδιαφερεται για την αποκτηση του η μπαρτσελονα,αλλα απο τοτε δεν ακουστηκε τιποτα..

      the caped crusader..

      Διαγραφή
  18. Για το θέμα των πρώην παικτών να κάνω μια πρόβλεψη για έναν που δεν θα αποδοκιμαστεί στο ΟΑΚΑ. Ο Καιμακόγλου. Το λόγο θα τον γράψω όταν έρθει η ώρα...Οτι και να λέγεται τώρα όταν και αν εμφανισρεί στο ΟΑΚΑ ο Καιμακόγλου οργανωμένες αποδοκιμασίες δεν θα υπάρξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κουρουνα,τον καιμακογλου ειμαι και εγω σιγουρος οτι δεν θα τον αποδοκιμασει κανεις.προκειται για αθλητη που τα εδωσε ολα 2 χρονια που επαιξε στην ομαδα.Ηταν κυριος και σωστος επαγγελματιας.Το κυριοτερο ομως ειναι οτι ηρθε σε ηλικια 27-28 χρονων χωρις να εχει υπογραψει μεγαλα συμβολαιο.Απο την στιγμη που βρηκε λοιπον τεραστιο συμβολαιο απο το εξωτερικο ειχε καθε δικαιωμα να αποχωρησει χωρις δευτερη σκεψη.Οι φιλαθλοι(και οι οπαδοι)καταλαβαινουν οτι αυτο ειναι το συμβολαιο που εξασφαλιζει οικονομικα το μελλον του.Γι'αυτο δεν θα αποδοκιμαστει κατα την γνωμη μου.Αντιθετα,παιχτες που επαιξαν για χρονια στον ΠΑΟ και πηραν παρα πολλα εκατ.(που τοτε οι Γιαννακοπουλοι τα μοιραζαν απλοχερα)θα επρεπε να σκεφτουν 2 και 3 φορες να αποχωρησουν..πχ ο Μπατιστ που αποτελουσε για 9 χρονια παιχτη της ομαδας πηρε παρα μα παρα πολλα λεφτα απο τον Παο οπως και προσεφερε πολλα.Θα περιμενα λοιπον να δειξει κατανοηση και να κλεισει την καριερα του στην ομαδα που μεγαλουργησε αποδεχομενος συμβολαιο 1 εκ $ για 2 χρονια..Δεν κραταω κακια σε κανεναν αλλα θα περιμενα τουλαχιστον απο τον Μπατιστ να μεινει..Μπορει βεβαια η αποχωρηση του να βγει σε καλο στην ομαδα επειδη τα χρηματα αυτα θα τα επενδυσει σε εναν νεοτερο παιχτη.Μια ερωτηση μονο,αν ξερεις.Θα κινηθει η ομαδα για αμερικανο γκαρντ??ΣΟΦΟ 13

      Διαγραφή
    2. ουτε ο μπατιστ νομιζω θα αποδοκιμαστει,ουτε ο σαρας..σιγουρα βγαλαν αρκετα απ'τον παναθηναικο αλλα προσφεραν κ με το παραπανω..τον καιμακογλου τον κατανοω απολυτα..αμα δεν εκανε τωρα το μεγαλο συμβολαιο,δε θα το κανε ποτε..βασικα ο μονος που θα αποδοκιμαστει πιστευω ειναι ο περπερογλου ειτε καταληξει στον ολυμπιακο ειτε σε καποια ομαδα του εξωτερικου..κ μονο που μπηκε στην διαδικασια να συζητα παραλληλα με τον ολυμπιακο κ να χει γινει το θεμα του σηριαλ καηκε για τον κοσμο του παναθηναικου..

      the caped crusader..

      Διαγραφή
    3. σε αντιθεση με τον περπερογλου εαν φυγει δεν πρεπει να αποδοκιμαστει κανεις

      Διαγραφή
  19. Αγαπητή κουρουνα οι αυτοκρατορίες πέφτουν απο μέσα.Αυτό έγινε κ στην περίπτωση του ΠΑΟ.ούτε η Ουνικξ φταίει ούτε οι χαμηλές προσφορές ούτε τίποτε απο αυτά.Απο μέσα ......συμφωνείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κουρούνα άσχετο, αλλά για την περίπτωση της ΑΕΚ ποιά η γνώμη σου; Εγώ θα πω ένα μεγάλο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Ναι μεν ιστορική ομάδα, αλλά τόσα χρόνια είχε κουράσει το όλο θέμα! Όπως λετε και στο περιοδικό προτιμώ ομάδες απο την επαρχία στυλ Κολοσσού, παρά χρεωκοπημένες πρώην μεγάλες δυνάμεις των αστικών κέντρων... Μακάρι κάποια στιγμή η ΑΕΚ να ξανα-ανέβει στην Α1, με σοβαρή ομάδα και κυρίως σοβαρή διοίκηση και.. οπαδούς!

    ΥΓ. Τα ίδια ισχύουν και για Ηρακλή (αλήθεια αυτός υπάρχει ακόμα; παίζει σε καποια κατηγορία;)
    ΥΓ2 Ισχύει η πληοφορία ότι η ΑΕΚ τον χειμώνα έδινε συνεντεύξεις τύπου σε ζαχαροπλαστεία της Ν. Φιλαδέλφιας κλπ;
    ΥΓ3 Ο Καϊμακόγλου δεν πρόκειται να φάει γιούχα διότι πολύ απλά το παιδί τόσα χρόνια το πάλευε και πλεον του αξίζει ένα τελευταίο καλό συμβόλαιο! Οι Νικ, Περπέρογλου, Ίαν πιστεύω θα ακούσουν κάποιες αποδοκημασίες. Ο Μπατίστ χλιαρά πράγματα, διότι ναι μεν προσέφερε πολλά, αλλά ο τρόπος που έφυγε και αυτά που είπε ξένισαν πολλούς (μεταξύ των οποίων και μένα). Πάντως πραγματικά είναι χαζομάρα να περιμένεις απο επαγγελματίες παίκτες να είναι πιστοί σε μια ΑΕ... Πάρα πολλοί λίγοι το έχουν κάνει αυτό
    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο Νικ γιατι να αποδοκιμαστει?Ειδε κανεις να του γινει καμια προταση η να ασχοληθει κανεις μαζι του?Οσο για τους αλλους,θα ειναι απαραδεκτο να αποδοκιμαστει οποιοσδηποτε,εκτος απο τον Περπερογλου εαν παει Ολυμπιακο.Ειμαστε οι φιλαθλοι του αυτοκρατορα ρε μαγκες,θα αρχισουμε τωρα τις μιζεριες?Κακα τα ψεμματα,κανεις δεν ειχε μια προταση για να μεινει και ολη η διαπραγματευση ηταν σαλατα,αλλα και οι προτασεις που ειχαν οι παικτες ηταν πολυ δυνατες,βαλε και τον μανατζερακο που ηταν πονηρουλης,βαλε και το πλανο που ηταν προς το να φυγουν,βαλε και το οτι αλλαξε ολη η παρεα και εφυγε ο Ζοτς,και το οτι ο Αρτζι δεν ασχοληθηκε με την παραμονη τους,και η διοικηση ειχε εναν κυκεωνα μπροστα της και δικαιολογειται εν μερη για καποιες αστοχιες.Γιατι οταν καλεις πχ τον Καιμακογλου στα 29 του,καλυτερο σου παικτη περσυ με μονο 2 χρονια καλα χρηματα και στο μοναδικο καλο συμβολαιο που μπορει να κανει ακουει κατι σαν μειωση και καμια προσωπικη προσεγγιση και καπου αλλου ακουει περιπου 2,5 φορες πανω,ε αμα καθοτανε δεν θα ηταν για το οακα αλλα για το Δαφνι.

      Διαγραφή
    2. όταν σου προσφέρουν 800.000 απο 500.000 που έπαιρνες δεν είναι κάτι σαν μείωση αλλά σημαντική αύξηση για καιμακογλου. σαν επαγγελματίες αθλητές(κ αυτό φαίνεται από τις ομάδες που πήγαν όλοι πλην σαρας ότι πήγαν αποκλειστικά για το χρήμα)καλά καναν κ πήγαν όπου πήγαν αλλα με την λογικη αυτή δεν μπορεί κανείς να κατηγορήσει κ την διοίκηση που δεν έδωσε τα λευτα αυτά στους παίχτες που πήγαν στην ρωσια. Πχ οσα κ να εχει προσφερει ο καιμακογλου οσο κ να είναι ελληνας ε δεν μπορεις να παιρνεις μασιουλης με 500.000(ισως κ ποιο κατω) κ να δωσεις στον καιμακογλου 1200.000 ουτε μπορεις να περνεις σορτσιανιτη 450.000 κ για να κράτησης τον ιαν να χρειάζεσαι κοντά στο 1.000.000

      Διαγραφή
    3. Η πρωτη προταση ηταν 500 και αυτα ειναι.Αν ειχες δωσει 800 απο την αρχη θα ειχε υπογραψει και με τα δυο χερια,γιατι ουτε ο ιδιος δεν πιστευε ποσα μπορουσε να βρει.Ανοιξες την πορτα να βγει για προσφορες και μαλιστα δυσαρεστημενος γιατι εκτος των αλλων,δεν εξετασες με αλλο ματι τη δικη του ιδιαζουσα περιπτωση.Μετα απλα περμενες,τηρωντας μια σταση αναμονης που χαλουσε το κλιμα,και αμφιβαλω αν εβαλες το προσωπικο στοιχειο στη συζητηση[να τον παρει ο προπονητης να τον ψησει πχ].Η συγκριση με τον Μασιουλις ειναι αστοχη,γιατι ο Μασιουλης προερχεται απο σοβαρο τραυματισμο και επαιξε 7 παιχνιδια φετος,δεν εχει καμια απολυτως μεγαλη συλογικη επιτυχια,και αγωνιστικα ο Καιμακογλου ειναι δυο κλασεις πανω,Ελληνας,ξερει την ομαδα,τον αγαπαει ο κοσμος,και σωζεις κατι απο τη βαση σου ,ολα αυτα ειναι υπεραξια.Μην ξεχνας οτι 20 μερες πριν εχεις χασει και τον Ζοτς,οποτε αποκταει αλλη αξια να κρατησεις καποιους.Στο τελος η αγοραστικη αξια του καθε παικτη φαινεται στο συμβολαιο που βρισκει.Ο ενας βρηκε 1,2 και ο αλλος 400.Για τον Ιαν συμφωνω μαζι σου,αλλα και αυτος πριν βγει στην αγορα με 750 εμενε ευκολα.Ο σχοαρτσιανιτης ειναι ειδικη περιπτωση,η αβεβαιοτητα που προσφερει η περιπτωση του σε αναγκαζει να εχεις αλλους 2 καλους σεντερ,αλλο που δεν θα τους εχεις.Οσο για αυτο που λες,οτι πηγαν για το χρημα συμπληρωνω εγω,οτι η αβεβαιοτητα που κυριαρχουσε στον ΠΑΟ,μαζι με την αμφιβολια πως θα ειναι η νεα διοικηση,αλλα και το γενικατερα κακο κλιμα στην Ελλαδα,τους οδηγησε μακρια σε πιο ασφαλεις καταστασεις.Να σου πω το απλουστερο,σε 2 μηνες που ισως παμε στη δραχμουλα,ανατρεπονται τα παντα.Εγω παντως δεν κατηγορω τη διοικηση που δεν τα εδωσε,το γραφω οτι οι προτασεις δεν καλυπτοντουσαν,πιστευω απλως οτι εγινε κακη διαπραγματευση και υπηρχε απ την αρχη περιορισμενη διαθεση για παραμονη των παικτων,κατι για το οποιο επιρριπτω μεγαλο μερος της ευθυνης στον προπονητη,γιατι βαρεθηκα να ακουω οτι φταει για ολες τις επιλογες η διοικηση και ο προπονητης να μενει στο απυροβλητο

      Διαγραφή
    4. Ασε μας ρε φιλε τωρα εφυγε ο καιμακογλου κ ο βουγιουκας κ θα τα βαψουμε μαυρα;εδω εχουν φυγει στο παρελθον παιχτες κ παιχτες..ασε να τους δουμε χωρις την καλυψη του ζοτς τι αξιζουν..κ οταν ο βουγιουκας μπορει κ πηδαει εφημεριδα ας ξαναρθει.

      Διαγραφή
    5. Μια χαρά ομάδα η ουνικς γιατι; Ο ΠΑΟ όταν πήρε τον βρανκοβιτς, τον κομαζετς, τον σοκ, τον βολκοφ τι ηταν; Πέντε σκαλιά κάτω απο την ουνικς ηταν κύριοι. Roy BeeRoy

      Διαγραφή
  21. Κουρούνα
    Προσωπικά πιστεύω ότι ο Τσάμης, πέρσυ τουλάχιστον, έπαιξε καλύτερα από τον Ξανθόπουλο. Είναι πιο ολοκληρωμένος παίχτης και θα τον προτιμούσα από τον Ξανθόπουλο που όσες φορές τον είδα μου φάνηκε λίγος. Πολλές φορές απορούσα πώς βρέθηκε 2 φορές στον Παναθηναικό. Καλά να πάθω, ας πρόσεχα τι έλεγα, χαχαχα, θα τον ξαναδώ και 3η φέτος.
    Ο Τσάμης δε, πιστεύω ότι ίσως έπρεπε να βρίσκεται στην προ-επιλογή της Εθνικής στα γκαρντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κατα την γνωμη μου ο Τσαμης ειναι περισσοτερο σκορερ παρα οργανωτης εν αντιθεση με τον Ξανθοπουλο που δεν θα παρει επιθετικες προσπαθειες αλλα θα οργανωσει και θα μοιρασει το παιχνιδι..Ο Ξανθοπουλος ειχε κατα μεσο ορο 5 ασσιστ την σεζον που περασε..Αντιθετα ο Τσαμης ειχε 2.Στον Παο απο τους 2 θα προτιμησω τον Ξανθοπουλο γι'αυτο το λογο.Για ομαδες τυπου Κολοσσου(χωρις να την υποτιμαω)θα διαλεγα Τσαμη.ΣΟΦΟ 13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΠΑΟ ΣΤΑ ΓΚΑΡΝΤ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΔΥΑΡΙ ΜΕ ΕΦΕΣΗ ΣΤΟ ΣΚΟΡΑΡΙΣΜΑ..ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΣΟΦΟ.ΟΙ ΑΜΥΝΕΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΘΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΡΑ ΧΡΕΑΖΕΣΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ ΣΟΥΤΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ Η ΑΝΤΙΠΑΛΗ ΑΜΥΝΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ..ΤΩΡΑ ΔΕ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ..ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ Ο ΜΠΑΖΙΛΕ.ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Νίκο,
      Ο Μπαζίλε έφτασε αισίως τα 37, έχει ταλαιπωρηθεί πολύ από τραυματισμούς (από ότι θυμάμαι), δεν θυμίζει σε τίποτα τον παλιό Μπαζίλε και αν δεν έχασα κάποιο επεισόδιο, έκλεισε πριν 20 μέρες στην Αρμάνι Μιλάνο.Από κει και πέρα, πιστεύω ότι πλέον το σύγχρονο μπάσκετ παίζεται και στις δυο πλευρές του γηπέδου, άμυνα και επίθεση, οπότε ο καλός σουτέρ πρέπει να μπορεί να παίξει κ λίγο άμυνα. Με ρεαλισμό θα σου απαντήσω ότι ο καλός γνωστός Νίκολας θα ήταν ιδανικός για τον σημερινό καινούργιο Παναθηναικό, αγωνιστικά και επικοινωνιακά (θα ανέβαινε ο κόσμος), αλλά........
      Αυτό το αλλά μπορούν μας το πουν μόνο αυτοί που έχουν την πίτα, έχουν και το μαχαίρι.
      Είδωμεν.

      Διαγραφή
    2. ΦΙΛΕ ΤΑΚΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΠΑΖΙΛΕ.ΑΠΛΑ ΨΑΧΝΩ ΕΝΑ ΠΑΙΧΤΗ ΣΤΥΛ ΝΙΚΟΛΑΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΔΥΣΚΟΛΟ..

      Διαγραφή
  24. ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΑΟ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΒΒΑΔΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.Ο ΟΥΚΙΤΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΣΙΟΥΛΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΜΒΕΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ABANTAΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.ΥΓ.ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΕΣΕΙΣ....ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΕΜΕΙΣ!!!!!MIDDLETON

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε φετος θα σαι επιπεδου μαλαγας παρτιζαν θα δυσκολευτεις να περασεις τον ομιλο..ομαδες οπως ρεαλ μπαρτσα ολυμπιακο δεν μπορεις καν να της κοιταξεις φετος στα ματια.

      Διαγραφή
    2. Φιλε θα σου θυμισω πωσ φετος ο οσφπ εφτασε πολυ κοντα στο να αποκλειστει απο ομαδες πολυ χειροτερες απο ρεαλ,μπαρτσα κλπ..Μην βιαζεσαι και βγαζεις προωρα συμπερασματα.Μπορει ο Παο να πατωσει φετος αλλα υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να ειναι ιδιαιτερα ανταγωνιστικος(κυριως μετα το Γεναρη που θα δεσει η ομαδα).Σημαντικο ρολο στην επιτυχια του οσφπ ηταν ο Ιβκοβιτς που φετος δεν θα τον εχεις...Οποτε κρατα μικρο καλαθι και για εσας.φιλικα ΣΟΦΟ 13

      Διαγραφή
    3. Φιλε μου θα δυσκολευτει ο παναθηναικος να κοιταξει στα ματια ομαδες οποως ρεαλ,μπαρτσα και τσσκα αλλα θα δυσκολευτουν να τον κοιταξουν στα ματια ομαδες οπως ολυμπιακος,μπαμπεργκ,ολιμπια και προκομ.... DEJAN BODIROGA

      Διαγραφή
    4. ti pineis re megale? h glossitsa tou Billarou se exei methysei?

      Διαγραφή
    5. εμενα φιλε μου τα 6 ευρωπαικα και τα 32 πρωταθληματα με εχουν υπερανω και γι αυτο εκτιμω ιδιαιτερα σαν αθλητη τον σπανουλη που μου εχει χαρισει και ενα απο τα ωραιοτερα ευρωπαικα μου στο βερολινο κερδιζοντας στον ημιτελικο τον ολυμπιακο και ακομα και οι υπερβολικες του αντιδρασεις στα ματς με τον εξαστερο ειναι κατανοητες με αυτα που ακουει....αντιθετως με τους φιλους τους ολυμπιακους που ονειρευονται αυτοκρατοριες και διαλυση του παναθηναικου που οφειλεται πιθανως στις απανωτες σφαλιαρες που τρωνε 15 χρονια τωρα.....DEJAN BODIROGA

      Διαγραφή
    6. Dejan αστους ρε φιλε τι ασχολεισαι;οταν με το καλο περασουν αλβερτη κ αρη στους ττιτλους θα τους δουμε σαν αντιπαλους..

      Διαγραφή
    7. Καλο ειναι το καλαμπουρακι αλλα η πραγματικότητα λέει ότι είμαι πρωταθλητής Ευρώπης. Μεχρι τον Μάιο αυτο θα ισχύει. Θα υπερασπιστώ τον τίτλο μου με το ίδιο "αμπαλο" υλικό (οπως εσείς λέτε). Θα έχω μπαρτζωκα αντι ιβκοβιτς. Δεν πάρω Ευρωλίγκα αλλα ένα σκαλι πάνω απο τον ΠΑΟ θα είμαι. Με τον τροπο που κινείται ο ΠΑΟ στο μεταγγραφικο παζάρι δεν μπορει να ανεβεί επίπεδο σε σύγκριση με πέρυσι θα ειναι σίγουρα 1-2 κάτω μάλλον. Ο όσφπ το ίδιο 1-2 κάτω αλλα η μεταξύ μας διάφορα θα υφίσταται. Ανοίξτε τα ματιά σας. Roy BeeRoy

      Διαγραφή
    8. Roy έχει δίκιο ο DEJAN. Με Πεδουλάκη στον πάγκο, Σοφοκλή ένα 8λεπτο το πολύ στο παρκέ, τον κινέζο γίγαντα που θα ρθει, τον ανεπανάληπτο παιχταρά Ουκιτς, τον Τσαρτσαρή και τον πολύπειρο στην Ευρωλίγκα Πάργκο, η κούπα είναι σίγουρη για τον ΠΑΟ. Πάμε για το 7ο και το πιστεύουμε.....Dino Ratza 13

      Διαγραφή
    9. λοιπον για να τελειωνουμε με καθε εξυπνακια οπως o roy που εμαθε το μπασκετ φετος μετα τον φεβρουαριο να μιλαει με σεβασμο για την μεγαλυτερη ομαδα του ευρωπαικου μπασκετ τα τελευταια 15 χρονια και με βαση τιτλων την δευτερη μεγαλυτερη ολων των εποχων μετα την ρεαλ . δηλαδη σκεφτειται του χρονου να παρει το πρωταθλημα ισπανιας η μαλαγα και να μιλανε οι οπαδοι της στους οπαδους της ρεαλ με τον τροπο που μιλατε εσεις οι γαυροι, εμεις που ειμαστε ουδετεροι στην ισσπανια δεν θα βαζαμε τα γελια με τους οπαδους της μαλαγας......δεν μπορειτε να υποτιματε τον παναθηναικο εσεις ακομα και αν παιζει με βασικους τον ζουμπο και τον καραμαλεγκο.... DEJAN BODIROGA

      Διαγραφή
    10. Ήμαρτον, το χετε ξεφτιλήσει! από τη στιγμή που ξεκίνησε να σχολιάζει ο ΝΙΚΟΣ και εσχάτως ο DEJAN BODIROGA(αυτούς αναφέρω μόνο γιατί όλοι οι άλλοι που ανταπαντούν είναι ανώνυμοι) το χετε κάνει καφενείο των φιλάθλων με ειρωνείες εκατέρωθεν. Χαλαρώστε και οι μεν και οι δε.

      αντπαπρεθ

      Διαγραφή
    11. Ξεκαβαλα το καλάμι σου και χαμηλά το κεφάλι dejan. Δεν είμαι πρωταθλητής ελλαδασ αλλα και Ευρώπης όταν θα σταματήσω να είμαι έλα να μου ξαναμιλησεις. Τώρα μιλάς στον πρωταθλητή Ευρώπης. Όταν εγω έβλεπα τον μποντι να παιζει εσυ τότε δεν τον γνωρίζεις καν μάθε λοιπόν ότι δεν γεννήθηκε στον Παναθηναϊκό. RoyBeeRoi

      Διαγραφή
    12. Μαζεψου λιγο Roy. Μια χαρα τα λεει ο ΝΙΚΟΣ BodiROBA... Εχει λιγο την πικρα του το παιδι γιατι η ομαδα δε θυμιζει σε τιποτα το παρελθον και η καθε μεταγραφη ειναι πιο τελειωμενη απο την αλλη, αλλα εχει δικιο...CONCEICAO13

      Διαγραφή
  25. ε ναι πως να κοιταξει καποιος στα ματια την υπερομαδα του Φιλ Τζακσον ε συγνωμη Μπαρτζωκα ηθελα να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύεις οτι ο πεδουλακης ειναι καλυτερος; RoyBeeRoy

      Διαγραφή
    2. ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΓΑΥΡΑΚΟ. ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΤΑΝ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΑΓΓΛΙΚΑ. ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑΧΥΡΥΘΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΒΑΜΒΑΚΟΥΛΑ... ΤΟΜΥ13

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς για εσένα δεν ειναι όπως τα βλέπεις ο πεδουλακης έχει αποσυρθεί απο το μπασκετ το 05 τώρα ξαναγυρναει ουσιαστικά. Εγω υποστηρίζω πως ο μπαρτζωκας δεν ειναι καλυτερος αλλα ποτε δεν ειναι καλυτερος ο πεδουλακης. Λες ρε τομυ αν μάθει αγγλικά να γίνει και καλυτερος του ομπραντοβιτς; Αυτη την στιγμη ειναι Νο32 στην Ευρωλίγκα πάντως RoyBeeRoy

      Διαγραφή
    4. Δεν εχει αποσυρθει ο Πεδουλακης και σταματα να λες πραγματα που δεν ισχυουν. Περσι εκανε καταπληκτικη χρονια με το Περιστερι. Παρε να ξεστραβωθεις http://www.esake.gr/main/index.php?pl=14...Lakovic13

      Διαγραφή
    5. Lakovic13 μιλα ποιο όμορφα. Δεν είπα ότι ηταν σπίτι του είπα ότι απλα δεν είχε καμία σχέση με τις πρώτες θέσεις και ότι στην ανυπαρξία του ελληνικού μπασκετ βαρεσε και μια Τρίτη θεση δεν λέει τίποτα. Το εχουν κάνει πολλοί. Όταν πήγε στον μακεδονικό με τα χρήματα τότε τα πολλα τι έκανε; στον ΠΑΟΚ τι; Μετα στην ΑΕΚ τι; Περιμένω εσείς που δεν είστε στραβός να μου απαντήσετε.

      Διαγραφή
  26. ΒΕΒΑΙΑ Ο ΠΑΟ ΤΩΝ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΟΥΚΙΤΣ ΜΑΣΙΟΥΛΙΣ ΣΟΦΟ Κ ΟΣΩΝ ΕΡΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΩΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΝ ΡΕΑΛ ΤΟΥ ΚΟΜΠΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΤΣΑ ΤΟΥ ΛΕΜΠΡΟΝ Κ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΤΟΥ ΧΑΟΥΑΡΝΤ Α ΡΕ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΤΟΥΝ Κ ΚΥΡΙΩΣ Ο ΜΠΑΤΙΣΤ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βλέπεις πολυ οπαδικα τα πράγματα. Σοφο ματσιουλις και ουκιτς ηταν στα αζήτητα για να σε προσγειώσω λίγο. Ο ΠΑΟ θα ειναι τουλάχιστον 2 κλάσεις κάτω απο τσσκ,αρμανι,μπαρτσα,μακαμπι και τουρκικές φέτος ο ολυμπιακος 1 σίγουρα. Απο την άλλη δεν ειναι κακό το έχει κάνει αυτο και η τσσκ πριν δυο χρονια. Το ρόστερ σου θα ειναι καλο αλλα όχι για πρωταθλητισμό. Roy BeeRoy

      Διαγραφή
  27. ΠΡΩΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΜΙΛΩΝ ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ..ΡΕΑΛ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ..ΕΚΕΙ ΘΑ ΧΟΥΜΕ ΟΧΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΕΙΓΜΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ..ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΠΟΥ ΧΛΕΒΑΖΟΥΝ ΤΩΡΑ ΜΗΝ ΧΑΘΟΥΝ ΤΟΤΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έιλικρινά τώρα θα υπάρξουν άτομα που θα γιουχάρουν τους παίκτες που πρόσφεραν τόσα πολλά και ειδικά τον Μπατίστ?Για ποιο λόγο?Πρόσφεραν τόσα πολλά και έκριναν ότι με τις νέες συνθηκες δεν μπορούσαν να κατσουν.Δικαιωμα τους!Οι περισσότεροι αν οχι σχεδον όλοι δεν πηγαν στον Ολυμπιακό!Η αχαριστια σε ολο της το μεγαλειο!Θα γιουχαρουμε και τον Μπατιστ?Απο ότι φαίνεται η απαξίωση της ομαδας εγινε απο τη διοικηση αλλιώς δεν υπηρχε λογος να φυγουν όλοι αυτοι και ο Ζοτς!Chris13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ;ΠΟΙΑ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΛΕΣ;ΜΗΠΩΣ ΕΠΑΙΖΑΝ ΤΣΑΜΠΑ;ΜΗΠΩΣ ΣΤΟ ΜΠΑΤΙΣΤ ΕΚΑΝΑΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΕΚ ΤΟ ΧΡΟΝΟ;Κ ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΕΦΥΓΕ Ο ΖΟΤΣ;ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ..Κ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ Κ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ..ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΤΙΣΤ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ Κ ΤΩΡΑ ΘΕΣ ΕΣΥ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΘΕΩΣΟΥΜΕ;ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΙΔΕΚΤΟ ΘΑ ΝΑΙ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΣΑΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΕ Ο ΖΟΤΣ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ Κ ΦΕΥΓΕΙΣ ΚΥΡΙΟΣ Κ ΟΧΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ Κ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ.ΝΙΚΟΣ

      Διαγραφή
    2. Φίλε μπράβο!!!!!!ο μόνος που είπε την πικρή αλήθεια.όπως έγραψε κ κάποιος πιο πάνω κ δεν σχολιάστηκε οι αυτοκρατορίες πέφτουν από μέσα.

      Διαγραφή
    3. Καλα εντάξει εσείς πρέπει να είστε αυτοί που πετάνε τα μπουκάλια και όλα τα αντικείμενα!!! ΕΕΛεΟς!!! Που θα βρισετε τον μαικ ανύπαρκτοι!!!

      Διαγραφή
    4. Εσυ κατσε κ αποθεωνε ρε μεγαλε κ φαε το κουτοχορτο που μοιρασε στη δηλωση του γινε κ ουλκερ αμα θες τοσο πολυ να χειροκρωρας το μπατιστ.

      Διαγραφή
    5. Εδω σκέφτομαι εγω που είμαι ολυμπιακος να χειροκροτήσω τον μπατιστ εσυ που είσαι ΠΑΟ πρέπει να πας απο νωρίς στο γηπεδο και να του δώσεις τιμητική πλακέτα. Άντε ολοι οι καμμενοι οι οπαδοί μαζεύτηκαν εδω.

      Διαγραφή
  29. ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΣΩΣΤΟΤΕΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ ΜΑΚΑΜΠΙ ΣΤΟ ΣΑΡΑΣ ΣΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΜΑΤΣ..ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ Κ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΤΣ Κ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΤΕ ΠΙΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΤΡΕΛΗ ΓΙΟΥΧΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ.ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός αλλα γιουχα όχι μπινελικια. Έτσι ναι υποστηρίζεις την ομάδα σου

      Διαγραφή
  30. Οι απαντήσεις σου για τον Τσάμη
    http://www.youtube.com/watch?v=gy7OAEq_SD0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μια χαρα μεταγραφες κανει ο παο-δεδομενου των συνθηκων-αρκει να βει χημεια,κατι που μπορει να αργησει βεβαια κ να στοιχησει στην αρχη.ο ολυμπιακος μου μοιαζει λιγο καλυτερος λογω χημειας κ κορμου-αλλα δεν πρεπει να ξεχναμε οτι καποιοι παικτες καναν υπερβαση περσι κ δωσαν το 110% .φετος δεν ξερουμε πως θα παιξουν πριντ παπανικολαλου σπανουλης..θελει μια καλη μεταγραφη ακομα..ο περπερογλου αν ερθει θα ειναι πολυ καλη προσθηκη-παντα τον υπολογιζα ως αντιπαλο.
    σημερα ακουσα οτι ο παππας θα παει πανιωνιο.καλη κινηση απο μερους του,μηπως στρωσει μπασκετικα..
    charles

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΓΩ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΜΑΙ..ΑΛΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΜΠΑΤΙΣΤ Κ ΛΟΙΠΟΥΣ Κ ΣΕΙΣ ΠΕΣΑΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΤΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΚΤΛ.Κ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΒΡΗΚΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Κ ΕΦΥΓΕ Κ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ.ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ;Κ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΜΠΑΤΙΣΤ ΒΟΥΓΙΟΥΚΑ Κ ΛΟΙΠΟΙ..Α ΡΕ ΟΤΙΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΕΙΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν κ παναθηναικος συμφωνω..εγω ειπα πως θα τους αποδοκιμασω ολους απο μπατιστ βουγιουκα τους παντες..εφοσον ειναι επαγγελματιες κ κοιτανε το χρημα κ παρατανε την ομαδα λεγοντας οτι να ναι ο καθενας τους σαν δικαιολογια ετσι κ γω σαν οπαδος εφοσον ειναι αντιπαλοι πλεον θα τους γιουχαρω..ο καθενας κοΙταει το συμφερον του κ το δικο μου σε εισαγωγικα ειναι η νικη της ομαδας μου κ οχι να χειροκροτω των μπατιστ στους τουρκους κ το καιμακογλου στους ρωσους.ΝΙΚΟΣ

      Διαγραφή
  33. Δεν ξερω τι παιζει με μανατζερς παικτων, αλλα πιστευω οτι με Ζοτς στον παγκο οι φευγατοι του ΠΑΟ θα εμεναν και με μειωση αποδοχων.
    Προκειται για ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΟΥΣ παικτες που τους εκανε μαγκες ο Ζοτς. Εφυγε ο Ζοτς, χωρις την "προστασια" του θα εκτειθονταν χοντρα και θα επεφτε το κασε τους. Οποτε με την σταμπα ακομα του "καλου" παικτη βρηκαν τα κοροιδα Ρωσους και Τουρκους και θα εξαργυρωσουν για μια τουλαχιστον χρονια το δωρο που τους εκανε ο Ζοτς.

    Τον Μπατιστ δε θα τον πω μετριο αλλα αχαριστο. Ο Παναθηναικος τον καταξιωσε και νομιζω τα λεφτα που θα του εδινε φετος ηταν περισσοτερο ενα ευχαριστω για την μεχρι τωρα προσφορα του γιατι αγωνιστικα πλεον ο Μαικ δυσκολευεται πολυ (περυσι ηταν πολυ κακος..φαινεται οτι δεν μπορει πια).
    Οκ οκ ειναι επαγγελματιες, αλλα οταν η καριερα σου δενεται τοσο πολυ με μια ομαδα (που σημειωτεον σε εχει υποστηριξει και εξωαγωνιστικα) το να τιμησεις τη φανελα της μεχρι το τελος ειναι παρασημο για ενα αθλητη. Αυτα τα κροκοδειλια του στυλ "σας αγαπω, κλαιω αλλα φευγω παω στα φραγκα" τα ακουω βερεσε.
    Δε θα γιουχαρα κανενα, αλλα δε θα χειροκροτουσα και κανενα τους. Στο Μαικ ισως και να γυρναγα την πλατη.
    Bgt

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοειται οτι στους μετριους δεν συμπεριλαμβανω τον Σαρας. Ο Σαρας ειναι Σαρας! μπορει να παει σε οποια ομαδα γουσταρει. Ειναι κοσμημα για καθε ομαδα.
      Bgt

      Διαγραφή
    2. Δεν εχω να προσθεσω ουτε να αφερεσω κατι συμφωνω απολυτα..νικος

      Διαγραφή
    3. Ευτυχώς στην ελλαδα έχουμε τον bgt και τον Νίκο για μας ανεβάζουν το επίπεδο στο μπασκετ. Ξεκαβαληστε το καλάμι σας. Δεν τα δίνουν τα λεφτα έτσι αντα να πεις ότι στον καλαθη έγινε μια υπερβολή οι άλλοι αμοιφθηκαν όσο άξιζαν.

      Διαγραφή
  34. Κουρούνα
    Ερώτηση: Μήπως ξέρεις τι παίζει με το θέμα ανανέωση συμβολαίου Διαμαντίδη;; Πριν 15 μέρες ακριβώς είχε γραφτεί ότι έγινε συζήτηση ανανέωσης συμβολαίου. Ισχύει ;; Δεν ισχύει ;; Ισχύει αλλά κόλλησε;;; Ισχύει και προχωράει;;;
    Ξέρεις κάτι ;;;
    Αν φύγει και ο Διαμαντίδης δεν θα μιλάμε για τέλος εποχής..θα μιλάμε για αλλαγή ολόκληρου βιβλίου ιστορίας!
    Και πολύ φοβάμαι ότι είμαστε πολύ κοντά να γίνει κάτι τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σημερα εαν υποθεσουμε οτι αλαζει η μερα ο παναθηναικος ανακοινωνει λασμε κ εκτος απο καβαδα παει κ για 5αρη ξενο

      Διαγραφή
    2. as ypothesoume oti allaxe h mera re megale... se poio etos vriskomaste na mas peis omos ...
      me ton Kinezo ti tha ginei telika? tha ton steiloun paketo h tha agorasete apo ta Jumbo?

      Διαγραφή
  35. Το μπλογκ γενικα κραταει ωραιο επιπεδο με ενδιαφερον μπασκετικη κουβεντα για ολα τα γουστα..αν εξαιρεσω ενα δυο που μπορει να ναι κ ο ιδιος που μας επρηξε τα φρυδια επειδη ανακαλυψε το μπασκετ μετα απο 15 χρονια δραχμουλα ειχαμε ακομα τοτε..αρα ζοτς εσυ φταις που χαρισες το πρωταθλημα στο κουμπαρουλη σου δεν φταιει κανεις αλλος.ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Eipame alla oxi na poulate kai trela.. To exete kanei edw mhn pw ti kai milate kai gia epipedo.. Diavase persines anarthseis kai sxolia na deis pws htan to blog kai ti einai epipedo kai meta grapse aerologies.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα μαρεσει το επιπεδο του μπλογκ..αν εσυ θες επιπεδο χαρβαρντ πηγαινε ψαξου..μπασκετικο μπλογκ ειναι κ θα υπαρχει κ κοντρα κ συζητηση κ ολα.

      Διαγραφή
  37. Μανώλης Στρατάκης26 Ιουλίου 2012 στις 2:02 μ.μ.

    Με όλο το σεβασμό, αλλά Κουρούνα, προσωπικά κουράστηκα... Με όλους τους τύπους που μπαίνουν στο blog ΜΑΣ, ρίχνουν κατακόρυφα το επίπεδο και απομακρύνουν εμάς τους (θέλω να πιστεύω) αγνούς αναγνώστες και πάνω απ' όλα ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ του περιοδικού, απ' όπου προέρχεται το blog... Αυτό ας το καταλάβουν μερικοί, οι οποίοι νομίζουν ότι το blog είναι τσιφλίκι τους και μπορούν να γράφουν ότι γουστάρουν... Προσωπικά, έχω ξενερώσει με την όλη κατάσταση, γι' αυτό και αποφεύγω τα πολλά σχόλια πλέον. Φυσικά δεν σου επιρρίπτω την ευθύνη, κάθε άλλο, προσπαθώ να βάλω τον εαυτό μου στη θέση σου και αδυνατώ να βρω "δημοκρατική" λύση. Ήμουν έτοιμος να σου προτείνω για πολλοστή φορά το κλείδωμα των σχολίων, αλλά συναισθανόμενος ότι είναι εκτός λογικής σου, δεν το γράφω. Και συν τοις άλλοις, κάτι τέτοιο θα ήταν, θεωρώ, άδικο για την παρέα των μονίμων, παλεών και αναγνωστών του περιοδικού. Γιατί αδυνατώ να πιστέψω ότι ο αγαπητός ανώνυμος (1.52 π.μ.) θυσιάζει έναν (είχες γράψει για δύο καφέδες, αλλά δυστυχώς ακόμη και σε καιρούς απίστευτης κρίσης, με λύπη μου διαπιστώνω ότι ο καφές στο Χαλάνδρι, όπου εδρεύει και το περιοδικό, ξεπερνά και τα 5 ευρώ σε ορισμένες περιπτώσεις!!!) καφέ για να αγοράσει το περιοδικό. Τυχάρπαστος είναι, ειδάλλως θα ήξερε ότι "απαγορεύονται" τα greeklish. Οι αρχές είναι αρχές, αλλά δυστυχώς δεν τηρούνται πλέον από όλων των ειδών "ανώνυμους"...
    Η πρότασή μου είναι η εξής: Να κλειδώσεις το blog κατά κάποιον τρόπο, και εξηγούμαι για να μην παρεξηγηθώ. Για να μπει κάποιος, να πρέπει να κάνει log in, με κάποιο username και κωδικό, ώστε να "ελέγχονται" οι επισκέπτες και τα σχόλια. Δεν το λέω φασιστικά, αλλά στον αντίποδα το πράγμα έχει ξεφύγει και διαπιστώνω ότι κατά το μάλλον ή ήττον (που θα 'λεγε και ο Σκουντής) οι παλιοί... ξενερώνουμε προϊόντος του χρόνου! Εν' πάση περιπτώσει, κουμάντο δεν κάνω εγώ και ελπίζω να μην ξεπέρασα τα όρια με τις προτάσεις που έκανα...

    Υ.Γ.: Όσον αφορά το θέμα που σου είχα στείλει mail για τη διαιτησία, είμαι σίγουρος ότι δεν το έχεις ξεχάσει. Όμως, πες μου, σε τι στάδιο βρίσκεσαι; Το έχεις ψάξει; Έβγαλες άκρη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Μανώλης Στρατάκης26 Ιουλίου 2012 στις 5:44 μ.μ.

      Απαξιώ παντελώς...

      Διαγραφή
  38. Μανώλης Στρατάκης26 Ιουλίου 2012 στις 2:09 μ.μ.

    Και ανώνυμος των 2.00 π.μ. βασικά! Διορθώνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μανώλη Στρατάκη
      Φίλε Μανώλη, αν και το σκέφτηκα πάρα πολύ αν πρέπει να σου σχολιάσω τελικά υπέκυψα στον πειρασμό.Να με συγχωράς! Μπορεί στο γενικό συμπέρασμα να σε καταλαβαίνω και να συμφωνώ ότι είναι λυπηρό να γίνεται το blog καφενείο μεταξύ επισκεπτών και να γράφονται σχόλια του στυλ ''θα σας κάνουμε, θα σας δείξουμε'' και να απαντάει ο άλλος''θα μας κάνετε τα φρύδια κοτσίδες'' κτλ κτλ αλλά δεν συμφωνώ να σχολιάζεις την αδυναμία ή την απροθυμία κάποιου να αγοράσει το περιοδικό ή να σχολιάζεις ότι το blog είναι δικό ΣΑΣ (των πιο παλιών εννοώ). Καταρχάς είναι δικαίωμα του καθενός να αγοράσει το περιοδικό. Άλλωστε πιστεύω ότι κάποιος που αγαπάει το μπάσκετ και έχει την οικονομική δυνατότητα θα το αγοράσει. Όσοι δεν το αγοράσουν είναι αυτοί που δεν είναι και τόσο ''ζεστοί'' οπότε να ξέρεις ότι αργά ή γρήγορα θα βαρεθούν και εδώ. Γνώμη μου είναι ότι η αγορά του περιοδικού δεν δίναται από μόνη της σαν ενέργεια να σε κατατάσσει (όχι συγκεκριμένα εσένα-γενικά μιλάω) σε ''καλό'' ή''κακό'' επισκέπτη.Και ούτε φυσικά είναι σωστό εγώ που είμαι φρέσκος στο blog να πρέπει να θίγομαι κάθε φορά και να νιώθω ότι είμαι σε άλλη ''κατηγορία'' αναγνωστών. Στην κατηγορία των νέων άρα και παρείσακτων κτλ κτλ.
      Και μένα πχ μπορεί να μου την δίνει που γράφεις έκθεση ιδεών κάθε φορά μέχρι να φτάσεις στο ζητούμενο ή και σένα μπορεί να σου την δίνει που κάθομαι και ασχολούμαι με το άλφα ή το βήτα. Λέμε τώρα. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να αδιαφορείς για σχόλια που δεν σε ενδιαφέρουν και να το δεις πιο χαλαρά το θέμα. Αν πήγαινες χρόνια σε μια όμορφη ήσυχη καφετέρια και μίλαγες με καλά φιλαράκια και ξαφνικά άρχιζε η καφετέρια να γίνεται γνωστή και να μαζεύει πολύ κόσμο τι θα έλεγες;;; Διώξε τους νέους να μείνουμε οι παλιοί;;; Δεν είναι λίγο εγωιστικό;;; Χαλάρωσε και μην δίνεις σημασία. Αυτή είναι η γνώμη μου. Φίλτραρε το σχόλια που γράφονται και μην το πέρνεις τόσο εγωιστικά. Φιλικά !!

      Διαγραφή
    2. Μανώλης Στρατάκης26 Ιουλίου 2012 στις 5:40 μ.μ.

      Κατ' αρχάς, γράφεις με ψευδώνυμο κι αυτός είναι ένας από τους άγραφους κανόνες του blog. Οπότε η μπάλα δεν σε παίρνει. Και εκτός των άλλων τα σχόλιά σου είναι εντός πνεύματος και ορίων. Συνεπώς δεν αναφερόμουν σε σένα...

      Την λέξη "ΜΑΣ" την αναφέρω όχι ως κτητική, αλλά με την έννοια ότι το νιώθουμε δικό μας, ως κάτι προσιτό και αγαπητό. Προσωπικά, μέσω του περιοδικού έμαθα για το blog και άρχισα να μπαίνω, να σχολιάζω, να κριτικάρω κλπ... Προηγουμένως δεν ήξερα γρι!

      Όσον αφορά τα υπόλοιπα, δε διαφωνώ ιδιαίτερα, αλλά από την άλλη θα μου επιτρέψεις να πω ότι δε με τιμά το να μπαίνω στο ίδιο σακούλι με τον κάθε τυχάρπαστο, που δεν έχει την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ σχέση με το περιοδικό και δεν έχει μάθει να σέβεται όρους και κανόνες (και πάλι, το τονίζω, δεν αναφέρομαι στο πρόσωπό σου). Σε καιρούς κρίσης όχι μόνο αγοράζω το περιοδικό (θεωρώ ότι ελάχιστοι έχουν χάσει μονοψήφιο αριθμό τευχών από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας, όπως η αφεντιά μου, και ειλικρινά δεν το λέω για να καυχηθώ ή να... προβληθώ στην κουρούνα), αλλά θα έβρισκα τρόπο ώστε να το στηρίξω ακόμη και σε εβδομαδιαία μορφή, ως ένδειξη αγάπης στο μοναδικό ένθετο για το αγαπημένο μου σπορ. Και ως ένδειξη ευχαρίστησης στους ανθρώπους που το "παράγουν". Παράλληλα, γράφω ΕΠΩΝΥΜΑ, με ονοματεπώνυμο, συνεπώς το κάθε τι που γράφω μπορεί να με εκθέσει προσωπικώς, αλλά δε θα σταθώ εκεί. Το blog, είτε το θέλουμε είτε όχι, δεν είναι site ενημέρωσης, αλλά παρακλάδι του περιοδικού. Δεν το βρίσκεις λογικό και δίκαιο να έχουν... προτεραιότητα όσοι δίνουν από το υστέρημά τους για να αγοράσουν το περιοδικό; Προσωπικά, δε με απασχολεί ιδιαίτερα το ζήτημα, ούτε επιζητώ προτεραιότητα, αλλά όπως σου ξανάπα το πράγμα έχει ξεφύγει. Και, ανάμεσα στο χάος και την αυστηρότητα, θα μου επιτρέψεις να προτιμήσω το δεύτερο...

      Διαγραφή
  39. Κοurouna βλέπω οτί το θέμα με το Λώτσο πέρνει και άλλες διαστάσεις."Εμπλοκή στο φλέρτ Καββαδά-ΠΑΟ,λόγω εκπροσώπησης του παίχτη από το μάνατζερ Νίκο Λώτσο" διαβάζω σήμερα.Ποιά είναι η αίσθηση σου;Μπορεί να παρακαμφεί ο μάνατζερ σε μία τέτοια συμφωνία ή το όλο θέμα λειτουργεί σαν ένα εκ προοιμίου ωραιότατο άλλοθι από την μεριά της ΚΑΕ για να μην σπαταλήσει τα χρήματα που απαιτούνται;Πάντως αφέθηκαν και κάποια υπονοούμενα δεξιά-αριστερά για συνεργασία του Λώτσου με δημοσιογράφο,κάτι που ξεδιαλύνει κάπως τα προχθεσινά μου ερωτήματα...

    Mpekatsas

    Y.Γ:Τείνω κι εγώ να συμφωνήσω με τους "παλιούς".Δε με ενοχλεί ούτε η μετεγγραφολογία,ούτε τίποτε άλλο,ούτε οτί σταμάτησαν να γράφουν κάποιοι,αλλά αρχίζεις και χάνεσαι λίγο εδώ μέσα.Eίναι εμφανές και οτί ένας φίλος γράφει με δύο υπογραφές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @μανώλη στρατάκη

    αυτή η εισβολή στο "μπλόγκ σας" έχει προκληθεί από τον ιδιοκτήτη του, τη κουρούνα δηλαδή. Και προκλήθηκε και επιδιώχθηκε με έναν απλό τρόπο, τη αλλαγή της θεματολογίας του. Αυτή η καινούρια θεματολογία και κυρίως το καινούριο ύφος και ο τρόπος που προβάλονται τα θέματα έφεραν αυτήν την "εισβολή".

    Ο λόγος, κατά τη γνώμη μου είναι απλός και ένας. Το μπλογκ πλέον δεν είναι της κουρούνας είναι του περιοδικού, το οποίο περιοδικό ενδιαφέρεται να προσελκήσει και να αυξήσει τους υποψήφιους αναγνώστες του.
    Για αυτό και ο καταιγισμός των καινούργιων αναρτήσεων, που είναι άσχετος με το γνωστό στυλ και το ύφος της κουρούνας. Η κουρούνα δεν είναι πλέον μόνο η γνωστή κουρούνα, είναι πολλά πρόσωπα πιθανόν διάφοροι δημοσιογράφοι του περιοδικού.
    Δεν είναι κατ' ανάγκη κακό όλη αυτή η μετάλλαξη, αν πρόκειται να συνεχιστεί όμως θα έπρεπε να γνωστοποιηθεί.

    geof

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Θα κοψουμε επιτελους αυτη τη κουβεντα!κουραζει...ειπαμε οτι αρεσει στο καθενα διαβαζει και απανταει.σε κανεναν δεν αρεσει το υφακι μερικων ουτε παιρνουν βραβειο γνωσεων και εξυπναδας αλλα ειναι και αυτοι μερος του παιχνιδιου..μπραβο στο ΠΑΟ που χε ενα τριαρακι ψιλοεγγυηση και επελεξε τον Μασιουλις που ναι ορθοπεδικα ημιθανης!..Μιλανο και Σιενα διαδοχικα τον αφησαν μετα το τραυματισμο...κουρουνα αν μπορεις να ανοιξεις και ενα θεματακι κουβεντας για την ΑΕΚ ..νομιζω επιβαλλεται,δεν ειναι ειδηση για τα ψιλα γραμματα..οσο για το θεματακι Γκεκο κτλ. οποιος ειναι εξυπνος παικτης αλλα κυριως προπονητης θα παει λιγο βορειοτερα απο το Ταπουτο...στη Γερμανια,χτιζεται ενα καινουργιο πρωταθλημα αυτη τη στιγμη...ας γινουμε οτι οι Σερβοι στην Ελλαδα στα 90s..πρωτος μαγκας ο Φλεβαρακης,Χριστοπουλος!μηδενικα προβληματα,απιστευτες προοπτικες..βουυυρ!

    Φου(Τ)σκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εννοω τον Πατ Καλαθη ,κι οποιος θελει ας γελασει...

      Φου(Τ)σκα

      Διαγραφή
  42. @Mpekatsas
    Τώρα μπορείς να διαβάσεις αντίστροφα εκείνο που είχες γράψει και δεν μπορούσα να σου απαντήσω δημόσια. Το πρόβλημα όπως κατραλαβαίνεις το έχει ο Παναθηναϊκός και δεν αφορά διαρροές και άλλα σχετικά. Είναι εντελώς διαφορετικό αλλά δεν μπορώ να το γράψω δημόσια αν και το ξέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @geof
    Απαντάω σε σένα γιατί αναφέρθηκες στο περιοδικό. Οσα γράφω εννοείται ότι εκπροσωπούν και τον εκδότη και τη συντακτική ομάδα. Γίνεται κατανοητό από μένα ότι ξέρεις λίγα για το περιοδικό και για αυτό γράφεις όσα γράφεις. Δεν το αναφέρω ως μομφή απλά είναι ευκαιρία να υπενθυμίσω ορισμένα πράγματα.
    Το περιοδικό το βγάζει εδώ και επτά χρόνια η ίδια ομάδα ανθρώπων με τον ίδιο εκδότη. Δεν έχει αλλάξει ούτε ένα πρόσωπο όπως και δεν άλλαξε ποτέ η φυσιογνωμία του περιοδικού που είναι ΓΙΑ ΟΛΟ το μπάσκετ και ποτέ δεν λειτούργησε καιροσκοπικά ούτε σήκωσε σημαία ευκαιρίας για να πουλήσει περισσότερο. Το έχω πει και το επαναλαμβανω: Δεν έχουμε όσους αναγνώστες θα θέλαμε αλλά έχουμε αυτούς που μας γουστάρουν και τους γουστάρουμε. Είναι αφελές κάποιος να πιστεύει ότι το μπλογκ έκανε στροφή για να πουλήσει το περιοδικό. Ανέκαθεν αυτός ο χώρος λειτουργούσε ως χώρος προβολής και επικοινωνίας με τους αγναγνώστες μας. Ηταν ξεκάθαρο και δεν άλλαξε ούτε θα αλλάξει.
    Μόνο σε ένα πράγμα έχεις δίκιο. Στην επόβλεψή του και μόνο στην επίβλεψή του βοήθησαν και άλλοι τον τελευταίο καιρό. Με 120.000 επισκέψεις από τις αρχές Ιουνίου ήταν πρακτικά αδύνατον σε ένα άνθρωπο να προσέχει τα σχόλια και το τι γίνεται εδώ μέσα. Τα θέματα και τις απαντήσεις όμως συνέχισε να τα γράφει ο ίδιος άνθρωπος. Απλά υπήρχε θέμα ελέγχου και ασφάλειας και βοήθησαν και άλλοι. Αν σε απασχολεί από που αντλώ τις πληροφορίες ούτε αυτό άλλαξε... Οποιοι μου έδιναν πληροφορίες πριν ένα χρόνο μου δίνουν και σήμερα. Η στήλη μου στο περιοδικό έχει κάνει εκατοντάδες αποκαλύψεις απλά εκεί τις έβλεπαν λιγότεροι αλλά πάντοτε (εκτός μικρών εξαιρέσεων διότι έχουμε δικαίωμα να αρρωστήσουμε ή να έχουμε προβλήματα) ένας έγραφε το δισέλιδο και ένας το γράφει. Συνεπώς ζήτημα ατζεντας πληροφοριοδοτών δεν υπήρχε ποτέ για μένα και αυτό το ξέρουν όλοι όσοι με διαβάζουν. Δεν προσδοκούμε να πάρουμε ούτε ένα αναγνώστη λόγω της αύξησης επισκεψιμότητας του μπλογκ για τον απλούστατο λόγο ότι και 100, 200, 500 παραπάνω να μας αγοράσουν τον άλλο μήνα είναι βέβαιο ότι δεν ανήκουν στο κοινό μας και δεν θα μας ξαναγοράσουν. Οπως ακριβώς έχει συμβεί μετά από μεγάλους τελικούς, φάιναλ φορ κλπ. όταν η κυκλοφορία αυξάνει γεωμτρικά αλλά την άλλη εβδομάδα (ή μήνα πλέον) επιστρέφαμε στα ίδια. Τα υπόλοιπα στην επόμενη απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. τι πρόβλημα μπορεί να έχει ο παναθηναικός με τον συγκεκριμένο μάνατζερ;Τι έγινε ξεφνικά και από εκεί που συνεργάζονταν τόσα χρόνια με τον Λότσο τώρα άλλαξαν τα πράγματα; Και ΄με τον παίκτη τι γίνεται, πως μπορεί να γίνει η μεταγραφή αφού τα έχουν σπάσει διοίκηση και μάνατζερ; κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αρθρο 1ον: Οταν γράφει κάποιος σε ένα μπλογκ ούτε ξέρει, ούτε μπορεί να ελέγξει ποιός τον διαβάζει. Αυτό που γράφει ο συμπαθής κ. Στρατάκης δεν γίνεται...Και κωδικούς να βγάλουμε κάποιος θα τον δώσει σε κάποιον άλλο και πάει λέγοντας...
    Αρθρον 2ον: Για τα δεδομένα του συγκεκριμένου μπλογκ γράφτηκαν ¨¨ακραίᨨ σχόλια. Παρόλα αυτά και ας θυμώσει όποιος θέλει προσωπικά η όποια αντιπαράθεση δεν με ενόχλησε. Δεν μπορώ να πω ότι η επιχειρηματολογία ήταν η καλύτερη δυνατή αλλά δυστυχώς δεν έχουν όλη την ίδια ικανότητα στον γραπτό λόγο, ούτε την ίδια δυνατότητα έκφρασης. Είχα πει και το τηρώ ότι τα ανώνυμα σχόλια δεν θα απαντηθούν από μένα και όσα δεν είναι στα ελληνικά δεν τα διαβάζω καν γιατί με ζαλίζουν! Αν κάποιος θέλει να γράψει για να γράψει την ώρα του χάνει....
    Αρθρον 3ο: Ολοι μιλάνε για τη δημοκρατία του ίντερνετ. Σε αυτή τη δημοκρατία χωράνε όλοι. Και διαννοούμενοι του μπάσκετ όπως ο Απεργοσπάστης και ο Λεβέντης και ακάματοι γραφιάδες όπως ο Στρατάκης αλλά και λιτοί right on target όπως ο όψιμος φίλος του μπλογκ ο Μπεκάτσας. Επιμένω σε ένα πράγμα. Ολοι θα μπουν στο πνεύμα στην προκειμένη περίπτωση Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ. Αν σε βάθος χρόνου αποδειχθεί ότι κάνω λάθος αναλαμβάνω και την ευθύνη.
    Αρθρον 4ον: Ποιά θεματολογία άλλαξε και δεν το κατάλαβα; Είχα βάλει περιορισμούς στο τι θα γράφω; Εγραφα ότι ήθελα και όποτε το ήθελα. Σε βαθμό που να ακούω και παράπονα όταν δεν έγραφα συχνά. Τώρα που γράφω κάθε μέρα ακούω πάλι παράπονα. Η διαφορά είναι μια: Αποφάσισα για λόγους που έχω εξηγήσει και είναι εντελώς προσωπικοί γιατί με πείραξε αφάνταστα ένα σχόλιο τις ημέρες της αποχώρησης του Ομπράντοβιτς να γράφω καθημερινά και κάτι που δεν θα το βρίσκει κανείς πουθενά αλλού ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ (για τις αντιγραφές εκ των υστέρων δεν φέρω ευθύνη). Το μπλογκ δεν λειτούργησε και δεν θα λειτουργήσει ποτέ ως ειδησεογραφικό σάιτ. Αλλά επειδή έγραφα και εξηγούσα γιατί δεν θα μείνει ο Ομπράντοβιτς και έτρωγα δούλεμα ενώ ήξερα πολύ καλά τι έγραφα αποφάσισα για 1,5 μήνα να γράφω ότι μαθαίνω... Αν και αυτό ήταν λάθος αναλαμβάνω και πάλι την ευθύνη. Τα τελευταία 20-25 ποστ όμως νομίζω ότι τη στιγμή που γράφτηκαν δεν υπήρχαν πουθενά αλλού στο διαδίκτυο...Είτε αφορούσαν τον Παναθηναϊκό, είτε τον Ολυμπιακό, είτε τον κολοσσό Ρόδου είτε την εθνική κλπ. κλπ.
    Δεν είμαι σε γυάλα ούτε ζω σε ενυδρείο. Και σε γήπεδα πηγαίνω και ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει οπαδός. Η διαφορά είναι μια. Είχαμε συνηθίσει όλοι τον tommygun να γράφει με το στιλ του πόσο δεν γουστάρει τον Δαμιανίδη (θα τον νοσταλγήσεις για να μην ξεχνιόμαστε) ή τον Λεβέντη για το πόσο γουστάρει τον Καζλάουσκας. Αλλά επαναλαμβάνω δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Μας ενώνει όσους θα μείνουμε εδώ μια κοινή συνισταμένη: Οτι αγαπάμε το μπάσκετ. Οι υπόλοιποι θα περάσουν και δεν θα ακουμπήσουν...
    Αυτά και δεν σκοπεύω να επανέλθω επί του ιδίου θέματος.
    Επίσης το μπλόγκ δεν είναι...καφετέρια. Βρείτε κάτι άλλο να πείτε ότι είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καθαρά προσωπικό θέμα και όχι θέμα σωστού λάθους. Έκανες μια επιλογή, οπότε το θέμα είναι αν σου αρέσει το blog όπως ήταν πριν ή όπως είναι τώρα. Το μπάσκετ οι πιο πολλοί το αγαπάμε, απλά μέχρι πρότινος είχαμε και ένα μέρος για να το συζητάμε. Anyway, είπαμε να μην ξαναρχίζουμε, ο χρόνος θα δείξει ποιοί θα μείνουν και ποιοί όχι.

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα, δεν είπα σκέτο καφετέρια, είπα όμορφη και ήσυχη καφετέρια. Όπως και να χει, το θέμα είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να πω ότι το μπλογκ είναι ....καφετέρια! Αλίμονο.Κάθε άλλο μάλιστα. Απλά έκανα μια παρομοίωση. Ίσως ήταν άστοχη. Επειδή σε πείραξε το παίρνω πίσω αμέσως και στην θέση του θα γράψω ''ένας πολύ ενδιαφέρον διαδικτυακός χώρος με πολύ ενδιαφέρον μπασκετικά θέματα''. Και δεν το λέω ειρωνικά. Το εννοώ.

      Διαγραφή
  46. @Κυριακή
    Εδωσες την απάντηση μόνη σου. Πρόβλημα δεν υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια. Για σκέψου όμως πόσα πρόσωπα άλλαξαν από τα προηγούμενα χρόνια στην ομάδα. Η μεταγραφή πάντως δεν επηρρεάζεται από τον μάνατζερ...
    Αν ο Παναθηναϊκός τα βρει και νομίζω ότι θα τα βρει με τον Λιανό μπορεί να βάλει όρο να διαπραγματευθεί απευθείας με τον παίκτη. Ο μάνατζερ ούτως ή άλλως θα πάρει το νόμιμο ποσοστό του και το θέμα κλείνει αναίμακτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή η αντιπαράθεση αφορά πρόσωπα και όχι θέσεις. Και γράφοντας πρόσωπα εννοείται ότι αναφερόμαστε στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και στον Λότσο και όχι στις θέσεις του προέδρου της ΚΑΕ και μάνατζερ παικτών χωρίς όμως και αυτές να μην παίζουν ρόλο στην κόντρα.Όμως τι έγινε και ο Δημήτρης δεν τον θέλει. Μήπως έμμεσα εμπλέκεται κάπως και ο Ζοτς και η φυγή του από τον πάο; κυριακή

      Διαγραφή
    2. Δεν εχω προθεση να υποστηριξω κανενα.Ουτε θα πω οτι ο Δημητρης δεν κανει αστοχιες και λαθη.Ομως,καπου εχει χαθει η μπαλλα.Οποιοσδηποτε μανατζαρακος πρεπει να καταλαβει οταν συζηταει με τον Δημητρη οτι ειναι μελος της μεγαλυτερης οικογενειας παραγοντων στου Ευρωπαικου μπασκετ,και ακομη ειναι και ο νεος ιδιοκτητης της ομαδος.Οφειλει να ειναι προσεκτικος και να αποδεχθει αν θες οτι θα υπαρξει μια φαση προσαρμογης και καλυτερης γνωριμιας,στην οποια πρεπει να φανει αλληλεγγυος και να στηριξει στη νεα προσπαθεια.Η οικογενεια αυτη οπως και οι Αγγελοπουλοι,εχει ξοδεψει απειρα εκατομυρια[δεν θελω να βαλω το νουμερο]και εχει ταισει ολοκληρο το Ευρωπαικο μπασκετ.Δε μπορει να ερχεται ο καθε απιθανος να το παιζει πονηρος.Εξαλλου η θεση του προεδρου καποιας τοσο μεγαλης ομαδος,αξιωνει σεβασμο απο μονη της.Στο θεμα του Καβαδδα,ειναι φανερο πως τοσο καιρο ο μανατζερ τον προοριζε για τον Ολυμπιακο.Ειναι λοιπον προφανες,αφου εχει αυτον τον μανατζερ ας παει αλλου,χωρις δευτερη συζητηση.Και οι διαρροες του στυλ,θελει να παει Ολυμπιακο κλπ,ειναι για τα μικρα παιδια που δεν καταλαβαινουν,πως λειτουργει το συστημα.Εαν επροκειτο για σουπερ παικτη θα ελεγα,πετας τον μανατζερ εξω με τις κλωτσιες και τον παιρνεις.Για τον Καββαδα με 200 λεπτα και 70 ποντους καριερα και μαλιστα να τον αγορασεις ειναι αστειο και να το συζητας

      Διαγραφή
  47. @φούτσκα
    Για την ΑΕΚ έχω μια πολύ συγκεκριμένη άποψη. Με στεναχωρεί αφάνταστα η κατάντια της αλλά:
    1. Ας πάνε να την περιμαζέψουν οι οπαδοί της που έδιωξαν κλωτσηδόν με τη συμπεριφορά τους τον Φιλίππου (δεν τον εξαιρώ από τις ευθύνες για να εξηγούμαστε -και αυτές οι ευθύνες είναι τεράστιες). τον έδιωξαν γιατί δεν τους άφηνε να βγάζουν χαρτιζλίκι από τα διαρκείας και ήθελαν να κάνουν κουμάντο στην ομάδα.
    2. Λυπάμαι ειλικρινά που το γράφω αλλά η ΑΕΚ δεν θα λείψει από κανένα. Χίλιες φορές προτιμώ τη Δράμα, το Ρέθυμνο και τον Κολοσσό στην Α1 από μια ομάδα που μόνο χρέη δημιουργούσε και τίποτε άλλο. Δεν εξαιρώ με τις λέξεις ¨¨δημιουργία χρεών¨¨ και οποιονδήποτε άλλο σύλλογο, πάλι για να εξηγούμαστε.
    3. Ο υποβιβασμός της είναι μια ευκαιρία για ένα νέο ξεκίνημα και μια πραγματική κάθαρση. Αλλά επειδή δεν πιστεύω σε τέτοια θαύματα στο μπάσκετ εύχομαι να μην τη δούμε εκεί που έπαιζαν φέτος ο Παπάγος και ο Σπόρτιγκ.
    4. Αν για κάτι λυπάμαι είναι για μερικά παιδιά που ¨¨γνώρισᨨ μέσω του μπλογκ όπως ο Χαρίδημος που είναι οι τελευταίοι μπασκετικοί ΑΕΚτζήδες και έχουν δώσει την ψυχή τους στην ομάδα. Για τίποτε και για κανένα άλλο...
    5. επί ημερών Καραμανλή βιώσαμε πολλαπλά και τι σημαίνει η λέξη αχαριστία. Μπορεί να έχω γράψει τα όσα μύρια για τον Οικονομίδη αλλά έβαλε πλάτη δέκα φορές για την ΑΕΚ, έκανε του κόσμου τις παρατυπίες για να μην έχει κυρώσεις η ομάδα και στο τέλος ήταν οι πρώτοι που τον πούλησαν για να έχουν καλές σχέσεις και να τους...σώσει (κούνια που τους κούναγε) ο...Βασιλακόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή