Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Αλόνσο, το κρυφό όνομα

Το θέμα Φλέμινγκ- Ολυμπιακού τελείωσε άδοξα! Ο Ολυμπιακός αρνήθηκε να πληρώσει 100.000 δολάρια για να εξαγοράσει τη συμφωνία του Αμερικάνου με τη Μπάμπεργκ, ενώ μάλλον του φάνηκαν πολλά και τα 400.000 δολάρια που ήταν το κασέ του προπονητή των πρωταθλητών Γερμανίας. Δεν είναι δικά μου τα σχόλια αυτά αλλά των ανθρώπων της Μπάμπεργκ που λόγω της καλής σχέσης με τον Φλέμινγκ τον άφηναν ελεύθερο...
Ο Μπαρτζώκας έφυγε για διακοπές. Βαρέθηκε να περιμένει ή έχει σίγουρη τη συμφωνία. Ο Ολυμπιακός πάντως δεν του είπε ούτε ναι, ούτε όχι την προκαθορισμένη μέρα που έπρεπε να του απαντήσει. Δηλαδή την περασμένη Τετάρτη. Ήδη, οι όχι και λίγοι δημοσιογράφοι που έχουν καλή πρόσβαση και σχέση με τον Μπαρτζώκα έχουν  κατεβάσει πολλούς τόνους και η σίγουρη συμφωνία έγινε....περιμένει απάντηση!
Στη λογική της....κουρούνας όλα αυτά σημαίνουν ότι οι Αγγελόπουλοι που τους αρέσει να κάνουν και πλάκες στους ρεπόρτερ του Ολυμπιακού έχουν ¨¨κρυφή ατζέντᨨ στο θέμα προπονητή. Ήδη, δειλά δειλά άρχισε να κυκλοφορεί ως πληροφορία και ένα τρίτο όνομα. Του 37χρονου Ισπανού Σίτο Αλόνσο που πέρσι απέτυχε στη θέση του Αϊτο στη Μπανταλόνα αλλά στη συνέχεια πήρε την πάνω βόλτα με την εκπληκτική πορεία της Λαγκούν Άρο! Αναδείχθηκε μάλιστα προπονητής της χρονιάς στην Ισπανία. Για να δούμε μήπως αυτός είναι η έκπληξη των Αγγελόπουλων.

41 σχόλια:

  1. κατι ασχετο με το θεμα...εχουν βαση τα δημοσιευματα για παο και μπουρουση;λενε οτι η αρμανι μαλλον θα τον διωξει.επισης ακουστηκε οτι σημερα ο σοφοκλης ηταν στα γραφεια της βιανεξ..ξερεις κατι πανω σ'αυτα τα θεματα κουρουνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. saras 13
    Για τον Μπουρούση το μοναδικό που ξέρω ότι έχει συμβόλαιο για ένα ακόμη χρόνο και ότι ο Παναθηναϊκός δεν έχει διάθεση να το πληρώσει όλο. Η Αρμάνι από την άλλη μάλλον δεν έχει διάθεση να πληρώνει ένα παίκτη για να παίζει αλλού!
    Ο Σόφο αν κλείσει σημαίνει ότι ο ΠΑΟ ξεγράφει τον Βουγιούκα. Νομίζω ότι σε πρώτη φάση ο Σόφο χρησιμοποιείται ως αντίβαρο στις διαπραγματεύσεις με τον βουγιούκα: Κλείσε γιατί ο αντικαταστάτης περιμένει στην πόρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΟΦΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΩΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΡΙΤΣ Η' ΤΟΥ ΜΠΑΤΙΣ? ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΓΙΟΥΚΑ? ΤΙ ΓΗΝΕΤΕ ΜΕ ΠΕΚΤΕΣ ΣΤΟ 1-2 ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ?ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΙΜΑΚΟΓΛΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μανώλης Στρατάκης3 Ιουλίου 2012 στις 8:52 μ.μ.

    Κουρούνα, έχουμε συζητήσει υπέρ του δέοντος το θέμα του προπονητή ένθεν κι ένθεν και νομίζω ορθώς, διότι περνάμε σε νέα εποχή. Την άποψή μου την έχω εκφράσει πολλάκις, θεωρώ ότι το μέλλον μας σαν μπάσκετ, αν λειτουργήσουμε σωστά, με υπομονή και πίστη στο πλάνο, προδιαγράφεται λαμπρό. Εδώ φέτος, στην (οικονομικά) χειρότερή μας χρονιά, θα μπορούσαμε να είχαμε έναν Ευρωπαϊκό τελικό! Έχουμε την τεχνογνωσία πια, έχουμε ξεχωριστή κουλτούρα και φιλοσοφία…
    Όσον αφορά τους προπονητές, θα θυμάσαι ότι είχα εκφράσει εξ’ αρχής την προτίμησή μου στους Έλληνες. Πεδουλάκης στον Παναθηναϊκό, Μπαρτζώκας στον Ολυμπιακό, ορθές επιλογές, οι δύο κορυφαίοι κατ’ εμέ. Το πρώτο σκέλος πήρε σάρκα και οστά, το δεύτερο… χωλαίνει! Έχουμε ξενομανία, και σε παίκτες και σε προπονητές. Πρέπει να απαλλαγούμε από αυτό το ταμπού. Επί τούτου, γράφω ξανά το link από το άρθρο του Παπαδογιάννη, στο οποίο συμφωνώ 100%:
    Και δη τις κάτωθι λέξεις: «Διαβάζω ότι ορισμένοι αντιπροτείνουν τον …Ζντοβτς (ή και τον Γιασικεβίτσιους) και δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω. Στην πιο κρίσιμη στιγμή της σύγχρονης ιστορίας του, εισηγούνται να δώσει ο Παναθηναϊκός τα κλειδιά σε έναν ξένο προπονητή με υποτυπώδη πείρα από πάγκο και χλιαρό βιογραφικό! Έλληνας να μην είναι κι ας είναι ό,τι νά' ναι»…
    Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που… γέλασε με το σενάριο Σάρας ως κόουτς. Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που δεν επιθυμούσε τον Ζντοβτς, αλλά… κάποιον Πεδουλάκη!
    Ας είμαστε ρεαλιστές, ο Ολυμπιακός πάει να κάνει μπαρούφα. Γιατί κανένας Φλέμιγκ και κανένας Αλφόνσο δε μπαίνει στη ζυγαριά με τον Μπαρτζώκα. Κι ας έχουν ευρωπαϊκές διακρίσεις. Ο Μπαρτζώκας, μολονότι μία φορά έχω συνομιλήσει μαζί του, είναι άνθρωπος σοβαρός, προπονητής με αρχές και συγκεκριμένη φιλοσοφία. Η οποία σημειωτέον δεν απέχει πολύ από αυτή του Ντούντα… Άρα το να παίζεις, κυνηγώντας τον ξένο, το θεωρώ χαζομάρα…
    Εσύ από την πλευρά σου, είχες πει ότι πρέπει να περάσουν δύο-τρία χρόνια κρίσης ακόμα ώστε να είναι πρόσφορο το έδαφος για τους Έλληνες κόουτς. Στο ‘χω ξαναπεί ότι διαφωνώ, αλλά είναι μεγάλη κουβέντα. Θεωρώ όμως, ότι με τα ονόματα που έχουν απομείνει στην αγορά, ο Μπαρτζώκας θα έπρεπε να επιλεχθεί με κλειστά μάτια κι όχι να εγκλωβιστεί σε αυτό τον κυκεώνα διαπραγματεύσεων και φημών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μανώλης Στρατάκης3 Ιουλίου 2012 στις 8:54 μ.μ.

    Όπως και να ‘χει, και οι δύο ομάδες θεωρώ ότι θα κάνουν αξιόλογη ευρωπαϊκή πορεία. Σίγουρα καλύτερη από αυτή που προβλέπουν οι διάφοροι «γνώστες». Γιατί έχουν τα θεμέλια. Ο Ολυμπιακός τους παίκτες, ο Παναθηναϊκός την εμπειρία. Α, είπα για Παναθηναϊκό; Πιστεύω ότι Τσαρτσαρής και Βουγιούκας θα μείνουν εύκολα ή δύσκολα έλεω Πεδουλάκη (δικά του παιδιά είναι άλλωστε), με Περπέρογλου και Σάρας θα βρεθεί λύση, ενώ το «κλειδί» για το χτίσιμο του νέου Παναθηναϊκού θα είναι ο… Καϊμακόγλου! Το γελάτε; Με τα όσα οργιώδη έκανε φέτος, μπορεί να μετατραπεί κάλλιστα σε σταρ του (θεωρητικά) αποδυναμωμένου Παναθηναϊκού. Και από την άλλη, πρέπει να γίνει στροφή στους νέους.
    Εδώ θα ρίξω το φταίξιμο στον Ζοτς, αλλά σκέφτομαι να το κάνω αναλυτικά με επιστολή στο περιοδικό, το οποίο σημειωτέον αύριο θα τρέξω να αγοράσω πουρνό-πουρνό! Εν’ ολίγοις, θα πω ότι θα έπρεπε να υπάρχει προετοιμασία και να υπάρχει κάποια φουρνιά από πίσω… Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Μάντζαρης, ο οποίος απ’ ότι μου έλεγε πρώην συμπαίκτης του… απορρίφθηκε από το τεχνικό τιμ του Παναθηναϊκού. Αλλά θα τα γράψω όλα αναλυτικά στην επιστολή…

    Υ.Γ. 1: Σου έστειλα το mail, το πήρες; Στο yahoo!
    Υ.Γ. 2: Σκεφτόμουν σήμερα το θέμα Ιτούδη και βλέποντας πίσω από τις γραμμές των όσων έχεις γράψει, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ήταν ανεπιθύμητος στην οικογένεια Γιαννακόπουλου! Ισχύει; Σ’ αυτό το συμπέρασμα έφθασα ορμώμενος εκ’ της στήλης σου, όπου είχες γράψει πολλάκις στην αρχή της (ημερολογιακής) χρονιάς ότι θα παραμείνει, λόγω εξαιρετικών σχέσεων με τον (τότε μέλλοντα) μίστερ κουμάντο (λέγε με Μάνο Παπαδόπουλο). Όμως, τα δεδομένα με την ενεργοποίηση του Δ.Γ. άλλαξαν και ίσως υπερίσχυσε η γνώμη της οικογένειας; Μία υπόθεση κάνω…
    Υ.Γ. 3: Ξέχασα το link από το άρθρο του Παπαδογιάννη: http://www.gazzetta.gr/mpasket/article/304960-ena-tetarto-toy-tipota

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mανώλη,ότι και να κάνεις η kourouna δε ξεχνά οτί δεν αγόρασες το προηγούμενο τεύχος.Δεν ξεπλένεται τέτοια ντροπή...

      Mpekatsas

      Διαγραφή
  6. ευχαριστω για την απαντηση!με την αποκτηση και του χεντριξ και λογω και των κακων σχεσεων με τον σκαριολο,οπως εχει φανει ολη τη χρονια,το βλεπω δυσκολο να μεινει και του χρονου στην αρμανι ο μπουρουσης..τωρα αν θα ερθει στον παναθηναικο,δεν το ξερω.παντως εχει ερθει σε επαφη με τον παναθηναικο εδω και αρκετους μηνες..και αυτο το ειπε ενας δημοσιογραφος του ολυμπιακου τον οποιο θεωρω εμπιστο.δλδ ο βουγιουκας θελει 700.000 και το συζητανε ακομη στον παναθηναικο;ας παει στο καλο και χιλιες φορες να ερθει ο σοφοκλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΘΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΒΟΥΓΙΟΥΚΑ ΜΕ 700ΧΙΛ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ο ΣΟΦΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.ΚΟΥΡΟΥΝΑ,Ο ΚΑΒΒΑΔΑΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΟ(ΕΙΔΙΚΑ Ο ΠΡΩΤΟΣ)??ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟ ΛΟΓΩ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ..??ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Α.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας τελείωσε και ο Φίσερ...Σορρυ Φλέμινγκ ήθελα να πω...Και αν κρίνω και απο τις δηλώσεις του Έλληνα εκπροσώπου του, ουδέποτε έπαιξε σοβαρά το όνομά του...Είναι το τρίτο καλοκαίρι που έχετε μαύρα μεσάνυχτα για τις κινήσεις της ομάδας...Συνεχίστε να μας προσφέρετε γέλιο...Τώρα το μενού έχει Αλόνσο...Κάποια στιγμή θα πιάσετε ένα όνομα και θα το κάνετε σημαία, λέγοντας "εδώ το πρωτοδιαβάσατε"...Διαβάζω εφημερίδες και sites δεκάδες ονόματα προπονητών και παικτών υποψήφιους για Ολυμπιακό εδώ και 20 μέρες...Είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά είναι αποτελέσματα εικασιών και καφενειακών συζητήσεων...Τίποτα από όλα αυτά δεν είναι προιόν ρεπορτάζ...Και το ξέρω πολύ καλά...Συνεχίστε να παραπληροφορείτε τον κόσμο...Πλέον, λόγω και της κρίσης, δεν αγοράζει κουτόχορτο...Περιμένω έναν τίμιο μάγκα δημοσιογράφο που θα γράψει στη στήλη του το εξής: "Παίδες έχουν κατεβάσει ρολλά στον Ολυμπιακό και δεν τους παίρνουμε κουβέντα...Ας περιμένουμε όλοι μαζί τις ανακοινώσεις"...

    Υπογραφη: allstargourouna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @allstarkourouna
    Βλέπω κάποιον που κόπτεται πολύ για τα... στεγανά της πληροφόρησης στον Ολυμπιακό. Και η γραφή είναι σαν δαχτυλικό αποτύπωμα. Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει, που το έχω ξαναδεί τέτοιο στιλάκι γραφής...Δεν είμαι μαρτυριάρης λέω να το κρατήσω για τον εαυτό μου.
    Επί της ουσίας συμφωνώ πάντως με το νόημα του σχολίου. Το παράξενο είναι ότι παρότι καλά ενημερωμένος δεν διάβασες προσεκτικά το κείμενό μου που γράφει ακριβώς το ίδιο πράγμα με άλλα λόγια:
    Στη λογική της....κουρούνας όλα αυτά σημαίνουν ότι οι Αγγελόπουλοι που τους αρέσει να κάνουν και πλάκες στους ρεπόρτερ του Ολυμπιακού έχουν ¨¨κρυφή ατζέντᨨ στο θέμα προπονητή.

    Τώρα το ερώτημα είναι ποιός γράφει ένα σχόλιο υποστηρίζοντας ότι ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΘΙΑ...Διότι την αλήθεια στο θέμα προπονητή στον Ολυμπιακό την ξέρουν 4-5 άνθρωποι και καλά κάνουν και δεν μιλάνε! Επίσης, έχω την απορία ποιός έχει την όρεξη να διαβάζει εφημερίδες (πολλές) και sites (πιο εύκολο) σε καθημερινή βάση για 20 μέρες. Αργόσχολος είσαι;
    Και πως σου διέφυγε το σάιτ που γράφει στα Γερμανικά ότι ο Ολυμπιακός δεν πλήρωσε τα 100.000 δολάρια στη Μπάμπεργκ. Αντε για να γνωριστούμε στείλε μου το νούμερο του κινητού με SMS στο δικό μου και θα σου στείλω το link.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μου κουρουνίτσα κάθε φορά που γράφεις σ' αγαπώ όλο και περισσότερο...Σου δίνω την άδεια, σου επιτρέπω, πες το όπως θες, να με μαρτυρήσεις...Τα υποννοούμενα του στυλ "κάτι μου θυμίζεις, αλλά δε λέω" είναι για τα 10χρονα...Αν το βρεις, θα το παραδεχτώ...Αν όχι θα με κεράσεις παγωτό...Είμαι σίγουρος όμως ότι πάλι θα το αποφύγεις γιατί φοβάσαι μην εκτεθείς...Αλλά δεν πειράζει, συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια ακόμα και καλοκαιριάτικα...

      Όλα σου τα κείμενα τα διαβάζω 2 και 3 φορές...Σαν αργόσχολος...Όπως κι αυτό...Αλλά το σχόλιο μου βρε κοπέλα μου ήταν πιο γενικό...Ήταν κάτι σα συμπέρασμα από όλα αυτά που μας σερβίρετε καθημερινά...Θα με ρωτήσεις τώρα και με το δίκιο σου, γιατί τα χώνεις σε μένα και όχι σε άλλον συνάδελφο; Θα σου απαντήσω το εξής...Γιατί έχω αδυναμία σε αυτούς που κρύβονται πίσω απο ένα ψευδώνυμο και πουλάνε δήθεν παρασκηνιακές ειδήσεις...

      Αφού την αλήθεια την ξέρουν 4-5 άνθρωποι του Ολυμπιακού, γιατί τόσο καιρό μας πετάς διάφορα ονόματα με τελευταίο του Αλόνσο; Πες το απο την αρχή βρε κουρουνίτσα ότι δεν ξέρεις τίποτα και άσε τα δήθεν ρεπορτάζ και πληροφορίες για τους άλλους...Μην εκτίθεσαι άλλο, να σε προστατέψω προσπαθώ γιατί σε συμπαθώ...Τη μία μας λες για ξένους προπονητές σε Ολυμπιακό και Παναθηναικό...Την άλλη για Έλληνες...Μόνο για Ζοτς στον Ολυμπιακό δεν μας έχεις πει και αρχίζω να ανησυχώ μήπως και τρέχει κάτι...

      Εφημερίδα διαβάζω στην παραλία το Σαβ/κο...Internet μπαίνω καθημερινά όπως όλος ο κόσμος...Τη στήλη σου στο περιοδικό στην τουαλέτα...Είμαι τόσο αργόσχολος όσο δε φαντάζεσαι...Γι' αυτό να τους φοβάσαι τους αργόσχολους σαν κι εμένα γιατί μπορεί να σε εκθέσουν...

      Δεν γνωρίζω Γερμανικά οπότε άκυρο και άστοχο το παράδειγμα σου...Αν θες το κινητό μου μπορείς να το ζητήσεις με άλλον τρόπο...Ξέρω όμως πολύ καλά αυτό που είπε o Δημητρόπουλος...Ότι δεν υπήρξε ποτέ πρόταση στον Φλέμινγκ...Και στο τηλέφωνο μιλάγανε 2 ώρες για τις παραλίες της Χαλκιδικής...

      allstargourouna

      Διαγραφή
    2. Ρε τι τραβάμε με τις νέες τάξεις πραγμάτων!!! Έχουν μια κοινή τρέλα, που είναι μεγαλύτερη τρέλα και από το άθλημα. Να ασχολούνται με τα ΜΜΕ, να διαβάζουν κείμενα, άρθρα, παρασκήνια ακόμη και σχόλια και κατόπιν να γράφουν με διάφορα ψευδώνυμα από κάτω...
      Κούρουνα μου, δεν τους λες να αλλάξετε θέσεις; Να αλλάξετε επάγγελματα; Να αλλάξετε ζωή;
      ΣΑΤΝ

      Διαγραφή
  10. Φιλε/φιλη gourouna γιατι χαλιεσαι ετσι;Για μπασκετακι μιλαμε και οχι το αν θα πεσει κανενας αστεροειδης στο κεφαλι μας ασε που και στην περιπτωση που πεσει το λογικο ειναι να μην επιζησεις(οπως ολοι μας)για να ζητησεις απο καποιον τα ρεστα για την ατυχη του προβλεψη.Τον μαγκα
    που γραφει εδω τον διαβαζω καμμια 10αρια μερες.Αλλοτε "το εχει" αλλοτε οχι αλλα ετσι ειναι με ολους και με ολα.Κι εγω μπηκα στο μπλογκ φτιαγμενος για να κραξω(μη ρωτας γιατι...ετσι)αλλα να που τωρα κραζω εσενανε(μη ρωτας γιατι...ετσι 2).
    Υπογραφη :Kra Kra Kra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://www.sport24.gr/Basket/OmadesBasket/A1Olympiakos/dhmhtropoylos_o_olympiakos_den_ekane_protash_ston_flemingk.1840632.html.......................ποιον να πιστεψω τωρα απο τους 2??ποιον???νομιζω τον μανατζερ κυριε κουρουνα....
    ΥΠΟΓΡΑΦΗ;κωλοτουμπας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Μανώλης Στρατάκης
    Για να δούμε μια άλλη άποψη της υπόθεσης Ελληνας προπονητής. Να υποθέσουμε ότι εκτός του Πεδουλάκη αναλαμβάνει και Ελληνας τον Ολυμπιακό. Ενας από τους δύο θα αποτύχει εκ των πραγμάτων. Δύο να κερδίσουν το πρωτάθλημα αποκλείεται και στην Ευρώπη δεν γίνονται θαύματα κάθε χρόνο!
    Αρα; Μηδέν εις το πηλίκο αγαπητέ. Το ζητούμενο δεν είναι να αναλάβουν τις συγκεκριμένες ομάδες δύο Ελληνες προπονητές επειδή υπάρχει κρίση και πέφτουν τα κασέ. Το ζητούμενο είναι να τις αναλάβουν γιατί οι διοικήσεις τους εμπιστεύονται. Και μετά από τόσα χρόνια δεν πείθομαι τόσο εύκολα για τις προθέσεις των διοικήσεων.
    Ο Ιτούδης μπορούσε να μείνει και αν δεν κάνω λάθος οι δίαυλοι έμειναν ανοιχτοί δύο φορές. Και όχι μια. Αρνήθηκε και τις δύο. Παρόλα αυτά μπορούσε να έχει φορτωθεί εύκολα όλες τις ευθύνες για το διαζύγιο με τον Ομπράντοβιτς ή για διάφορα άλλα ζητήματα του τελευταίου χρόνου. Τώρα πως και γιατί συνδυάζονται αυτά τα δύο γεγονότα είναι μια άλλη ιστορία την οποία με κάθε ειλικρίνεια δεν γνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Mpekatsas
    μπράβο το καλό παιδί...Με το κρυπτώνυμο σου, με την άνεσή σου και όλα τα σχετικά. Αν απασχολούσε το περιοδικό ΠΟΣΟΙ δεν το διαβάζουν αν και ασχολούνται με το μπάσκετ θα μας είχε πιάσει κατάθλιψη. Αλλά μας ενδιαφέρουν ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ και ο συγκεκριμένος κύριος είναι και αναγνώστης και επιστολογράφος... Που να δεις και τη μέρα που θα γράψεις εδώ σχολιάζοντας και την ύλη του περιοδικού. Μπράβο το καλό το παιδί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες kourounara μου!!Μη σε νοιάζει καθόλου.Αύριο κιόλας θα στο σκάσω το 4ευρω.Για το μπάσκετ ρε γαμώτο!!!!

      Υ.Γ1:Κάποιος άλλος κρυπτώνυμος συνάδελφος σου πάντως έχει διαφορετική άποψη για τον Ιτούδη.Λέει πώς "πλήρωσε" το γεγονός οτί έφτασε να βγάλει μεγαλύτερη ανακοίνωση αποχωρησης από οτι ο πρώτος προπονητής και ο Τράκης το είδε ώς έλλειψη σεβασμού και κομπασμό..

      Υ.Γ2:Το πρόβλημα δεν ξεκινάει επειδή κάποιος είναι τόσο αργόσχολος ωστε να κοιτάει 20 sites την ημέρα.Ξεκινάει από τα 10 διαφορετικά πράγματα που διαβάζει(γιατί τα άλλα 10 τα έχουν συνεννοηθεί από κοινού ή είναι copy paste που λές και εσύ).Γι'αυτό μην κατηγορείς το άλλο παλικαράκι."Αρρωστάκι" θα είναι κι αυτός και θα έχει τρελαθεί με αυτά που διαβάζει.Τα ετερόκλητα,τα εν είδη quiz,τα με τόσο μεγάλη ευκολία και χωρίς διασταύρωση γραφόμενα,που σε οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα,θα μιλούσαμε για αιτία απόλυσης.Κάποια στιγμή πρέπει να γίνεται και αυτπκριτική...

      Διαγραφή
  14. @κωλοτούμπας
    Οταν θα μάθεις να διαβάζεις σωστά αυτά που διαβάζεις και όταν θα μάθεις να στέλνεις σωστά τους τίτλους που λένε Ενδιαφέρονυ πήρξε αλλά όχι πρόταση ξαναπέρνα. Εδώ θα είμαστε...
    Μέχρι τότε ερμήνευε εσύ αυτά που διαβάζεις όπως σε βολεύουν. Ας έλεγε χθες το βράδυ ο Ολυμπιακός δίνω τις 100.000 στη μπάμπεργκ και 400 στον Φλέμινγκ και θα συζητάγαμε σήμερα αν είναι καλός προπονητής... Βεβαίως και δεν έκανε πρόταση. Αν είχε κάνει γνωρίζοντας τα δεδομένα θα έλεγε ναι ο άνθρωπος. Δύο ώρες στο τηλέφωνο με τον αντιπρόεδρο του Ολυμπιακού τι έλεγε; Για την πτώση του Nasdaq στη Wall Street?Που είναι ο άλλος ο gourounas που τα ξέρει όλα να μας πει τι έλεγαν, να μας πει και το όνομα του προπονητή να ξεμπερδέψουμε και να βρούμε την ησυχία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα το είδα...Και απαντάω γιατί η τελευταία φράση αφορά εμένα...Θες να σου πω το όνομα; Άντε να στο πω γιατί σε συμπαθώ κατά βάθος...Ο Μπαρτζώκας είναι ο νέος προπονητής της ομάδας και θα ανακοινωθεί μέχρι την Πέμπτη...Έχουν συμφωνήσει εδώ και 10 μέρες να ανακοινωθεί 2-3 μέρες μετά τον Πεδουλάκη...Να θυμάσαι ποιος στο είπε...

      Με αγάπη η allstargourouna σου...

      Διαγραφή
    2. κουρουνα εμπαθεια βλεπω απο το πρωτο μηνυμα μου.. τις εμπαθειες σου να τις βγαζεις εκει που στις βγαζουν και οι αλλοι....εγω δε διεκρινα κατι λαθος στο υφος μου...εσυ βλεπεις μεχρι εκει που μπορεις...και πρωτιστως μαθε να σεβεσαι τους αναγνωστες σου.... !
      Με αγαπη κωλοτουμπας!

      Διαγραφή
  15. καλησπέρα,
    γράφουν πολλοί πλέον οτι υπέγραψε ο σοφο στον παο. έχει κάποια ενημέρωση γιατί δεν ξέρω τι να πρωτοπιστέψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μανώλης Στρατάκης4 Ιουλίου 2012 στις 1:05 π.μ.

    Κατ’ αρχάς ευχαριστώ για την… υπεράσπιση! Αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτομαστιγώθηκα μόνος μου!
    Πάμε στα υπόλοιπα. «Να υποθέσουμε ότι εκτός του Πεδουλάκη αναλαμβάνει και Έλληνας τον Ολυμπιακό. Ένας από τους δύο θα αποτύχει εκ των πραγμάτων. Δύο να κερδίσουν το πρωτάθλημα αποκλείεται και στην Ευρώπη δεν γίνονται θαύματα κάθε χρόνο!».Πολύ ορθώς το θέτεις και συμφωνώ. Αλλά το μακροπρόθεσμο πλάνο επιτάσσει να κρίνεις τον προπονητή όχι μόνο σχετικά με τους τίτλους που πήρε, αλλά και βάσει της δουλειάς που έκανε. Και το πλάνο είναι να δουλέψουν με νέα παιδιά, ώστε να στηριχθεί πάνω τους το εγχείρημα του μέλλοντος. Δε γίνεται να έχεις πάντα άμεσα αποτελέσματα, όπως έγινε φέτος με τον Ολυμπιακό. Θα πρέπει να αναλάβεις και το κόστος, αλλά υπομονή έχουμε;
    «Το ζητούμενο δεν είναι να αναλάβουν τις συγκεκριμένες ομάδες δύο Έλληνες προπονητές επειδή υπάρχει κρίση και πέφτουν τα κασέ. Το ζητούμενο είναι να τις αναλάβουν γιατί οι διοικήσεις τους εμπιστεύονται. Και μετά από τόσα χρόνια δεν πείθομαι τόσο εύκολα για τις προθέσεις των διοικήσεων». Σωστό και αυτό, ασφαλώς! Όσον αφορά τον Πεδουλάκη, πίστευα ότι πραγματικά αποτελεί συνειδητή επιλογή το γεγονός ότι προκρίθηκε σε σχέση με τους «ανταγωνιστές» του. Αν πέφτω έξω, δεν το ξέρω, ίσως… Δηλαδή, πραγματικά το ρωτώ και με προβληματίζει, τόσο πολύ τους επηρέασε η κρίση, δηλ. θεωρούντουσαν… τελευταίες επιλογές υπό άλλες συνθήκες; Για τον Μπαρτζώκα, μία από τα ίδια. Αλλά και πάλι, δες το από την άλλη μεριά, αν λεγόντουσαν Πεδουλάκιτς ή Μπαρτζώκιτς δε θα τα βλέπαμε διαφορετικά; Το ξαναλέω, συμφωνώ σε όσα γράφεις, αλλά στον αντίποδα θεωρώ ότι πρέπει να αποβάλλουμε το ταμπού της ξενομανίας. Συνεπώς, ρωτώ το εξής, θεωρείς ότι ο Πεδουλάκης και ο Μπαρτζώκας είναι οι καλύτερες επιλογές που θα μπορούσαν να γίνουν; Τα βροντερά ονόματα δεν υπάρχουν, πλην Πιανιτζιάνι (έως ότου έκλεισε) και λίγων ακόμη εκλεκτών.
    Να έπαιρνε πχ κάποιον Τούρκο; Χίλιες φορές τους δικούς μας… Έχω στο νου μου χαρακτηριστικές φάσεις από τα παιχνίδια του Ολυμπιακού με τις τουρκικές ομάδες, ας πάρουμε με την Εφές που θυμάμαι το παράδειγμα, στο ματς της Τουρκίας. Έπαιζε σε κάποια στιγμή ο Ολυμπιακός με τρεις γκαρντ ύψους 1.90 (Σπανούλης, Σλούκας, Γκετσεβίτσιους) και η Εφές έπαιζε με δύο παίκτες στα φτερά ύψους δύο μέτρων και σούταραν επανειλημμένως τρίποντα! Αυτό, αν πήγαινες και το έκανες στο τοπικό πρωτάθλημα θα σε διώχνανε; Τι πιο απλό από το να ποστάρεις τους κοντούς;! Μου ‘ρχονται κι άλλα, πολλά, παραδείγματα, αλλά θέλω έναν ολόκληρο τόμο για να τα παραθέσω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχ Μανώλη,στο χωριό μου το αυτομαστίγωμα,το λέμε OCD!Σε άλλα βέβαια,το λένε S&M!!(έλα,πλακίτσα..)

      Πάντως όταν γράφεις για "έλληνες προπονητές" και "υπομονή",θυμάμαι το "Δράκο" και μου έρχεται ένας μικρός γοογυσμός,για αυτό θα σε παρακαλέσω να μη μας τον ξαναθυμήσεις...

      Mpekatsas

      Διαγραφή
  17. Μανώλης Στρατάκης4 Ιουλίου 2012 στις 1:08 π.μ.

    Γενικώς, επειδή παρακολουθώ στενά και σε καθημερινή βάση τα τοπικά πρωταθλήματα (στην Πάτρα εν’ προκειμένω, την αντίστοιχη ΕΣΚΑ), λέω ξεκάθαρα, και το ξέρεις, ότι έχει βελτιωθεί πάρα πολύ το επίπεδο τακτικής. Ναι, από χρήματα ψωμολυσσάμε, αλλά οι ομάδες προσπαθούν. Οι προπονητές δουλεύουν στην τακτική, δουλεύουν στην άμυνα, τις αποστάσεις, παίζουν σκεπτόμενα, καλλιεργούν φιλοσοφία κλπ. Θεωρώ ότι άξιζαν μία ευκαιρία οι Έλληνες προπονητές… Κι ότι γίνει από δω και πέρα!
    Όσον αφορά τον Ιτούδη, είναι αναμφίβολα πολύ καλός προπονητής, αλλά δεν ξέρω αν στο νέο εγχείρημα ήταν ο κατάλληλος. Έχει μάθει να δουλεύει με ψηλά μπάτζετ και να διαχειρίζεται τις σπουδαίες προσωπικότητες και τα αποδυτήρια, αποστολή ιδιαίτερα δύσκολη. Αλλά άλλο το να δουλεύεις με νεαρούς, δεν ξέρω αν διαθέτει την τεχνογνωσία. Και το λέω γιατί ειδικά φέτος δεν υπήρχαν παιδιά από πίσω ώστε να στηριχθεί πάνω τους προϊόντος του χρόνου ο νέος Παναθηναϊκός. Χάθηκαν ή δε δόθηκε σημασία σε παίκτες όπως ο Μάντζαρης και πολλοί άλλοι. Γιατί παιδιά (εν αντιθέσει με τα… λεφτά) υπάρχουν και πολλά, παρακολουθώ τη γενιά που έρχεται και έχουμε μέλλον.
    Εδώ κολλάει αυτό που είχε πει πέρυσι ο Γιαννάκης σε μία ομιλία του στο camp του Νίκου Λινάρδου στα παιδιά: «Μπορείτε να πετύχετε τεράστια πράγματα στη συνέχεια της ζωής σας. Εσείς είστε καλύτεροι από μας». Τόσο απλά, καταδεικνύει το ότι με την τεχνογνωσία και την κουλτούρα (συγνώμη αν γίνομαι γραφικός με αυτές τις λέξεις) που διαθέτουμε πλέον, έχουμε τα εχέγγυα για σπουδαία πράγματα. Και το ελληνικό μπάσκετ μπορεί να ζήσει κι άλλες ένδοξες στιγμές. Με υπομονή, επιμονή και δουλειά!
    Γι’ αυτό, εκτός των άλλων, θεωρώ ότι είναι εξαιρετικές επιλογές οι Αργύρης και Γιώργος. Πως το βλέπεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Απόστολος Κόντος χτες έκανε μια ενδιαφέρουσα δήλωση. Είπε ότι πλέον χωρίς Ομπράντοβιτς το μπάτζετ του Παναθηναϊκού κατεβαίνει στα 5-7 εκατομμύρια. Περιμένω με πολύ ενδιαφέρον να δω τελικά αν έχει βάση αυτό που είπε.
    Διαβάζω χτες ότι ο μόνος σίγουρος είναι ο Διαμαντίδης. Σήμερα προστέθηκαν Μπράμος και Τσατσαρής. Εκτός του Περπέρογλου που ο Παναθηναικός τον περίμενε και τον στήριξε στον πολύ σοβαρό τραυματισμό του και πιστεύω ότι θέλει να μείνει, Βουγιούκας και Καιμακόγλου άνετα την κάνουν για έξω. Ειδικά αν ισχύουν κάτι νούμερα που διαβάζω τελευταία.Καλάθης-Σάτο έχουν φύγει ήδη. Μείνανε Σάρας-Μπατίστ.Δύσκολη η πρόβλεψη για αυτούς.Τα λέω όλα αυτά διότι φοβάμαι πλέον ότι ο Παναθηναικός πάει για αλλαγές πολλών παιχτών με μικρό μπάτζετ κάτι που περιέχει μεγάλο ρίσκο. Κάτι πέταξε και ο Πεδουλάκης.''Θα είμαστε νέα ομάδα''. Και τελικά σκέφτομαι ότι ίσως τα αουτσάιντερ για παραμονή τύπου Πατ Καλάθη, Λόγκαν, Μάριτς δεν είναι τόσο αουτσάιντερ....
    Επίσης η φυγή Καλάθη καθιστά επιτακτική ανάγκη την απόκτηση πλέυ μέικερ αξίας. Κατά την γνώμη μου Αμερικάνο.Ειδικά τώρα που έφυγε ο Ζοτς που δεν τους πολυγούσταρε.
    Η φετινή χρονιά για τον Παναθηναϊκό με γυρνάει στο 1992 όταν ο Παναθηναϊκός (του παίχτη Πεδουλάκη)έμενε εκτός Ευρώπης από το Περιστέρι και αμέσως μετά ξεκινούσε ο σχεδιασμός που θα έφερνε την υπέρβαση.Κάθε μέρα δεν ήξερες τι σου ξημερώνει.Έχω το προαίσθημα ότι μας περιμένουν μεγάλες συγκινήσεις μέχρι να φτιαχτεί η ομάδα και να ξεκινήσει το πρωτάθλημα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ίδιες αγωνίες έχουμε όλοι TakiN.Συμφωνώ γενικότερα με την ανάλυση σου,με την εξαίρεση του Σάρας.Λίγο η οικογένεια,λίγο η ηλικία,λίγο η φημολογούμενη νέα επιχειρηματική του δραστηριότητα,με κάνουν αισιόδοξο...
      Mpekatsas

      Διαγραφή
  19. Ο Παπαπέτρου είπε ότι το μπάτζετ θα είναι 10. Ο Παταβούκας από την άλλη επέμεινε για 12 αλλά τον διέψευσε ο Κορωναίος. Ρωτήθηκε κι ο Γκάλης αλλά δεσμεύτηκε από το off the record.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επειδή όλοι εδώ έχουν βγάλει την εγκυρότητά τους και την μετράνε (με το μπαρδόν), κουρούνα δεν κάνεις ό,τι πρότεινε ένας τυπάκος από πάνω; Δεν κατεβάζεις ρολά δηλαδή με τα μεταγραφικά αφού ό,τι είναι να γίνει θα γίνει και να ασχοληθείς με κάτι άλλο; Με το Προολυμπιακό (λέω τώρα, ταπεινό θέμα βέβαια αλλά βρε παιδί μου κάποιους τους ενδιαφέρει), με τα μοκ ντραφτ του 2013, με την τελική φάση του πρωταθλήματος εφήβων νομού Ημαθίας, με τον καιρό, με την τρόικα, με κάτι τέλος πάντων πλην των μεταγραφικών που κατά την γνώμη μου διαχρονικά και σε όλα τα αθλήματα είναι το πιο καθυστερημένο θέμα συζήτησης. Ούτε 12 χρονών να ήμουν που κάθε μέρα έβγαινε η Ηχώ και έγραφε την μια Κούκοτς στον ΠΑΟ, την άλλη Φάνης και χωροπηδάγαμε σαν τους ιθαγενείς γύρω από την φωτιά. Άντε κουρούνα, γιατί το μπλογκ έχει πάρει επικίνδυνες κατευθύνσεις τον τελευταίο καιρό και δεν εννοώ μόνο τους όψιμους σχολιαστές. Δεν ξέρω αν στα Αγγλικά το επίθετο self serving σου λέει κάτι. Αυτά με σεβασμό και φιλικά πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά,εσύ ψηφίζεις Παπαρήγα,είναι προφανές...

      Διαγραφή
    2. Πες 'τα ρε απεργοσπάστη, ν' αγιάσει το στόμα σου δηλαδή.. Όχι άλλο κάρβουνο

      Διαγραφή
  21. Κοurouna πές τους οτί μόνο αυτούς αγαπάς να ησυχάσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απεργοσπάστης + panos 919
    Αν ψάξεις προσεκτικά και με ηρεμία η θεματολογία του μπλογκ δεν έχει αλλάξει. Αν εξαιρέσεις τα δύο ποστ για τον Πρίντεζη και κάποιες σκόρπιες αναφορές όλα τα υπόλοιπα είναι άσχετα με μεταγραφές. Από τη στιγμή που δεν απαγορεύω τα σχόλια (και δεν σκοπεύω όπως είναι προφανές να τα απαγορεύσω, απλά υποχρεώθηκα να βάλω μερικούς περιορισμούς) ο καθένας διαλέγει τι θέλει να γράψει και τι θέλει να σχολιάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς δεν είπα ότι πρέπει να απαγορευτούν τα σχόλια, ούτε με ενοχλούν οι νέοι επισκέπτες. Μακάρι να έρθουν άλλοι 200 τακτικοί και να έχουμε τις κουβέντες μας. Αλλά ερωταπαντήσεις του τύπου 'ξέρεις ποιος είμαι εγώ και τί ξέρω', 'κάτσε παιδάκι να δεις τί θα γίνει και θα με θυμηθείς' και 'στα λεγα και επιβεβαιώθηκα-όχι, εγώ τα είχα πει πρώτος' κλπ καταντάνε κουραστικές, γραφικές και νομίζω ότι κάπου απορροφούν την ενέργειά σου χωρίς λόγο. Τέλος πάντων, λόγος δεν μου πέφτει ούτε χρειάζεται να μου απαντήσεις. Χαρά στην υπομονή σου πάντως...

      Διαγραφή
    2. Σύμφωνοι για τη θεματολογία, ξαναλέω οτι δεν φταις κάπου, αλλά προσωπικά αντιδρώ γιατί κάτω απο οποιοδήποτε ποστ αναπτύσσονται συζητήσεις που δεν έχουν καμία σχέση με το ύφος του μπλογκ. Και εμένα δε λεω, με ενδιαφέρουν τα μεταγραφικά του ΠΑΟ και όλων των ομάδων αλλά για τους μόνιμους αναγνώστες και σχολιαστές έχει καταντήσει κουραστικό να διαβάζεις κάτω απο οποιοδήποτε ποστ 50 φορές για το μπάτζετ του ΠΑΟ και 100 φορές τη λέξη κωλοτούμπα κλπ. Anyway αυτά τα λέω με σεβασμό προς τον καθένα που γράφει εδω μέσα διότι όλοι έχουμε το δικαίωμα να λέμε την άποψη μας για όποιο θέμα μας ενδιαφέρει.

      Διαγραφή
    3. Υ.Γ για να μην παρεξηγηθώ, το ίδιο ισχύει και με τα του Ολυμπιακού, όσον αφορά εγκυρότητα, κωλοτούμπες κλπ. κουβέντα να γίνεται και να ανταλλάσσουμε απόψεις, τα υπόλοιπα που ακριβώς χρειάζονται?

      Διαγραφή
  23. Takis N.
    Ξένος δεν νομίζω ότι θα μείνει. Ο Λόγκαν με 900 χιλιάρικα κασέ πόσο να ρίξει τις απαιτήσεις του; Και τίποτε να μη πάρει (με βάση όσα έπαιξε πέρσι) πάλι ο μέσος όρος των δύο σεζόν πάει στα 450. Υπερβολικά νούμερα για την εποχή. Ο Μάριτς νομίζω ότι έχει φύγει ήδη.
    Δεν πιστεύω ότι θα μείνει και κάποιος από τους υπόλοιπους ξένους. Μόνο ο Σάρας για λόγους που έχουν αναφερθεί (οικογένεια, δουλειά κλπ.) παίζει να μείνει. Να υπάρχει έτοιμος και ο επόμενος προπονητής (κακό χιούμορ ήταν αυτό). Τις ιατρικές εξετάσεις του Μπατίστ τις έχουν στα χέρια τους από πέρσι στον Παναθηναϊκό. Αν θέλουν να τον κρατήσουν να παριστάνει τον Ελ Σιντ το ξέρουν επίσης καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όλοι σχολιάζουν αν οι διοικούντες του ολυμπιακού έχουν κρυφή ατζέντα για το θέμα του προπονητή αλλά κανείς δεν ασχολείται με αυτό που κάνουν οι Αγγελόπουλοι στον Μπαρτζώκα αν τελικά δεν είναι αυτός ο προπονητής. Συγνώμη αλλά για να κάνουν πλάκα οι Αγγελόπουλοι στους ρεπόρτερ του οσφπ μίλησαν με τον Μπαρτζώκα, συμφώνησαν σχεδόν αλλά δεν τον ανακοινώνουν γιατί θέλουν άλλο. Και με τον Μπαρτζώκα τι θα γίνει;Συζητούσε για την ανανέωση συνεργασίας με τον πανιώνιο αλλά τώρα περιμένει αν τον χρίσουν νέο προπονητή του οσφπ ή αν θα πρέπει να ξαναβγεί στην αγορά; Εκτός και αν το αποδέχεται αυτό που γίνεται και νομίζω πως θα βγει προς όφελος του να ακούγεται το όνομα του για υποψήφιο προπονητή του ολυμπιακού. κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. βλεπω και σοφο και μπουρουση στον παο!!!!σοφο στη θεση του μπατιστ,στον οποιο δεν νομιζω να δωσει τοσα λεφτα που θελει ο παναθηναικος,και καλα θα κανει,δεν γινεται να εισαι 36 χρονων με προβληματα τραυματισμου,να εισαι μια δεκαετια στην ομαδα,να εχεις παρει ενα καραβι λεφτα και να ζητας στον τελευταιο χρονο σου μια περιουσια!!!σ'ευχαριστουμε για ολα μαικ,αλλα αυτα που ζητας ειναι πολυ υπερβολικα...σοφο λενε οτι ερχετε με 500.000,ο μπουρουσης αν ερθει,θα παρει σιγουρα λιγοτερα απ'οτι στην αρμανι αλλα εχει μεγαλο κινητρο να ερθει στον παναθηναικο...!για πολλους και διαφορους λογους.χωριατοπαιδο ειναι και αυτος και δεν θα του αρεσει η ξενιτια,οπως και του σπανουλη,χαχαχα..!ακουγονται πολυ εντονα και τα δυο αυτα ονοματα,για να δουμε στο τελος,αν θα βγουν και αληθινα.πιστευω παντως οτι ο γιαννακοπουλος θα φτιαξει καλο ροστερ για την εποχη.αν μεινει περπε,καιμακ και βουγιουκας,θα ειναι ο,τι καλυτερο...για βουγιουκα δεν τρελενομαι,απλα ξερει την ομαδα και δεν θα χρειαστει χρονο προσαρμογης.αν υπαρχει διλλημα σοφο 'η βουγιουκα παντως,δεν το συζηταω κθλ...!!σοφο με τα χιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αν και στη θεση του βουγιουκα αν φυγει,ισως να ειναι ο μαυροειδης ο αντικαταστατης του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. η καθυστέρηση στην ανακοίνωση του νέου προπονητή σχετίζεται μήπως με την σύνεντευξη τυπου στις 10 ιουλίου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή