Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Μου την έπεσαν!

Ευγενικά είναι η αλήθεια (έχω ποιοτικούς αναγνώστες) μου την...έπεσαν σε 3-4 μέιλ που μου έστειλαν (όχι ανώνυμα αλλά επώνυμα) για τα όσα έγραψα την Τετάρτη για τους τελικούς του Πανελλήνιου πρωταθλήματος εφήβων. Επειδή όμως τα μέιλ τα είδα ενώ είχα συμπληρώσει το δισέλιδο μου για την άλλη εβδομάδα το γράφω εδώ και επανορθώνω.... Ο Κατσίβελης του Μαντουλίδη είναι γεννημένος το 1991, δεν έχει πλέον δικαίωμα στην εθνική εφήβων, άρα καλώς έπαιζε στους τελικούς και δεν ήταν με την εθνική στο Μανχάιμ όπως ορισμένοι άλλοι παίκτες που έχασαν έτσι τους τελικούς. Θα το γράψω και στο περιοδικό αλλά υποχρεωτικά στο μεθεπόμενο τεύχος. Αυτό επειδή όταν κάνω λάθη (είναι γνωστό ότι κάνω) τα αναγνωρίζω (και αυτό είναι γνωστό στους μόνιμους αναγνώστες του περιοδικού). Οπως και όταν γράφω κάτι (γνωστό ότι συμβαίνει) που κανείς άλλος δεν τολμάει να γράψει ή δεν το ξέρουν πάλι το λέω και περηφανεύομαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου