Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Απεργοί πρόεδροι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Απεργοί πρόεδροι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Θάβουν το μπάσκετ οι πρώτοι...ένοχοι

Τι σημαίνει πρόεδρος σε ομάδα της Α1 (εξαιρούνται οι γνωστές περιπτώσεις):
Χομπίστας επιχειρηματίας που έμαθε να διοικεί ομάδες εδώ και είκοσι χρόνια με ξένα λεφτά. Εύκολα λεφτά που τα έδινε απλόχερα η ιδιωτική τηλεόραση αρχικά, το συνδρομητικό λίγο -και για λίγο- αργότερα και τα τελευταία χρόνια η κρατική τηλεόραση.
Τι σημαίνει πρόεδρος ομάδας Α1; Κάποιος που για να αποφασίσει για την ομάδα που διαχειρίζεται περιμένει τι θα του πει ο άνθρωπος που είναι ορκισμένος εχθρός του επαγγελματικού μπάσκετ (Βασιλακόπουλος).
Τι σημαίνει πρόεδρος ομάδας Α1; Κάποιος που ψήφιζε επί δέκα χρόνια τον Οικονομίδη, δεν τον ενδιέφερε η πρόοδος του πρωταθλήματος και οι όποιες αλλαγές και τον ενδιέφερε μόνο αν ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ του έφερνε κάθε Σεπτέμβρη τα...ψίχουλα από την κρατική ελεημοσύνη.
Πολύ λογική λοιπόν η σημερινή απόφαση για το λοκ άουτ. Διότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι δεν έμαθαν ποτέ τι σημαίνει ελεύθερη αγορά, άφησαν ένα πρωτάθλημα να απαξιώνεται από τις δικές τους αποφάσεις ή τη δική τους εγκληματική ανοχή. Από σήμερα όλοι αυτοί παριστάνουν και τους απεργούς. Οπως τον παρίστανε πριν από κάτι χρόνια ο συνδικαλισταράς Λάζαρος. Κανείς από αυτούς δεν αγαπάει αληθινά το μπάσκετ. Γίνονται νεκροθάφτες του μπάσκετ, προκαλούν την κοινωνία που αυτή τη στιγμή αγκομαχάει και νομίζουν ότι θα εκβιάσουν το κράτος να τους ελεήσει για να συνεχίσουν να διοικούν ανώνυμες εταιρείες. ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΟΛΚΗΣ αν η ΕΡΤ αλλάξει απόφαση και ενδώσει, ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ αν ο υφυπουργός αθλητισμού μεσολαβήσει φανερά ή κρυφά για να πάρουν περισσότερα χρήματα. Θα ήμουν μαζί τους αν είχαν κάνει εδώ και δέκα χρόνια ΜΙΑ, ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, για το καλό του πρωταθλήματος. Μην ασχολείστε μαζί τους αφήστε τους εγκλωβισμένους στον μικρόκοσμό τους. Δεν αξίζουν ούτε καν ένα σχόλιο εναντίωσης ή κριτικής διότι πολύ απλά και να το διαβάσουν ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΛΕΞΗ....